  • Data: 2016-04-22 10:05:41
    Temat: Re: chinski przedluzacz
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

> [...]
    852790.html

    > Według mnie to jest bakelit, a nie ebonit.

    Moskwa, Uniwersytet Łomonosowa, wykład profesora od materiałoznawstwa.
    Profesor pokazuje studentom celofan i mówi:

    -- Eto cełofan. Kak by wam eto skazat', sztoby wy nie zabyli...
    Celofan kak cełowat'sja! Szto wy diełajetie s diewoczkami -- cełujetes'!

    W czasie sesji na egzamin przychodzi student. Taki co na wykładach
    przeważnie śpi, jeśli w ogóle na nie przyjdzie. Leser jednym słowem.
    Profesor pokazuje mu celofan.

    -- Nu, Skażitie mnie szto eto takoje.
    -- Ja nie znaju.
    -- Podumajties' niemnożka. Ja goworił ob etom na lekcijach.
    -- K sażoleniju, tawariszcz prafiesor, ne znaju!
    -- No szto ja wam goworił -- szto wy diełajetie s diewoczkami?
    -- Tawariszcz prafiesor, nie możet byt'! Jebonit?!

    Jarek

    --
    Tales z Miletu,
    Sedes z Porcelitu,