  • 1. Data: 2009-02-08 23:06:06
    Temat: chciałeś link do seksownej fotografi :-)
    Od: <p...@v...pl>

    chciałeś link do seksownej fotografi :-)

    Tylko nie wiem gdzie Ci to posłać

    http://www.portal-pisarski.pl/photogallery.php?photo
    _id=1162

  • 2. Data: 2009-02-09 07:18:34
    Temat: Re: chciałeś link do seksownej fotografi :-)
    Od: d'plus <d...@t...pl>

    p...@v...pl pisze:
    > chciałeś link do seksownej fotografi :-)
    >
    > Tylko nie wiem gdzie Ci to posłać
    >

    > http://www.portal-pisarski.pl/photogallery.php?photo
    _id=1162

    plonk

  • 3. Data: 2009-02-09 09:04:47
    Od: "UR" <U...@n...pl>

    Plonk

  • 4. Data: 2009-02-09 09:08:13
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

  • 5. Data: 2009-02-09 09:25:17
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > chciałeś link do seksownej fotografi :-)
    > Tylko nie wiem gdzie Ci to posłać
    > http://www.portal-pisarski.pl/photogallery.php?photo
    _id=1162

    No to mi koledzy plonkowacze zaimponowali ;)

  • 6. Data: 2009-02-09 09:35:02
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    _id=1162

    > No to mi koledzy plonkowacze zaimponowali ;)

    Może nie lubią słowa "seksowna" ? ;)
    Ale zdjęcia nieszczególne, jak dla mnie.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 7. Data: 2009-02-09 09:38:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > No to mi koledzy plonkowacze zaimponowali ;)

    Jak szlachta w sejmie pierwszej RP :)
    Szkoda, że nie można oceniać bez logowanie, dałbym świetne...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2009-02-09 10:05:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Jak szlachta w sejmie pierwszej RP :)
    > Szkoda, że nie można oceniać bez logowanie, dałbym świetne...

    zajżałem i sie zastanawiam za co oni plonkują?

    za żywota chyba

  • 9. Data: 2009-02-09 15:43:00
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    > Może nie lubią słowa "seksowna" ? ;)
    > Ale zdjęcia nieszczególne, jak dla mnie.
    Myślałem ,że to jakiś chamski spam, który często się pojawia
    w poczcie, a sprawdzac mi się nie chciało.
    Dużo straciłem ?
    AdamCCS

  • 10. Data: 2009-02-09 16:06:57
    Od: "basti78" <b...@o...pl>