  • 11. Data: 2009-02-09 16:46:13
    Temat: Re: chciałeś link do seksownej fotogr afi :-)
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote in news:gmotck$ugs$2
    @news.onet.pl:
    To sprawdz http://www.looknseephoto.com/

  • 12. Data: 2009-02-09 17:13:50
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    AdamCCS wrote:

    > ===========
    > Myślałem ,że to jakiś chamski spam, który często się pojawia
    > w poczcie, a sprawdzac mi się nie chciało.
    > Dużo straciłem ?

    Plonka dales bez sprawdzenia?! Łał, normalnie miszczu jestes ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 13. Data: 2009-02-09 17:21:14
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Piotr Karocki pisze:
    > "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote in news:gmotck$ugs$2
    > @news.onet.pl:
    > To sprawdz http://www.looknseephoto.com/

    Dobre! Dzięki.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 14. Data: 2009-02-20 23:09:21
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    > Plonka dales bez sprawdzenia?! Łał, normalnie miszczu jestes ;-)
    No bo wiesz jak te stronki działają - Wejdziesz -
    a potem sie nie opędzisz - a i trojana można załapac
    albo innego syfa.
    AdamCCS