    From: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: certyfikaty SSL z unizeto ?
    Date: Thu, 21 Jan 2010 17:36:20 +0100

    jsm pisze:

    > Ostatnio przechodziłem przez instalację wildcarda u siebie w firmie i
    > wszystko obiło się o aktualizację certyfikatów głównych (odpowiednia
    > łata jest w Microsoft Update) na workstacjach. Po ich aktualizacji
    > wszystko działa poprawnie, standardowo żadne XPki nie miały CA
    > Unizeto/Certum.
    >
    > Kuba

    I wytłumacz to klientom.
    Po co się męczyć skoro w podobnej cenie można kupić np. w gigaone.pl
    certyfikat który bez problemu działa?
    Jak mają się komunikaty klientom wyświetlać, większość przeglądarek
    krzyczy "zabierz mnie stąd", "strona niebezpieczna" to po co kupować
    taki certyfikat sobie sam mogę wystawić.

    Darek