  • 101. Data: 2011-12-16 21:48:51
    Temat: Re: ceny dysków twardych
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Szybszy start nie jest wart kilkuset złotych.

    Szybsze uruchamianie juz tak. Kupilem 6oGB i juz zaluje, ze nie dodalem
    tych 200 zł do 120 GB.

  • 102. Data: 2011-12-16 21:52:04
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik boxfish napisał:

    > No tak, do tej pory kupowali ci nie musieli ... LOL

    LOL prawda. Ja np. kupowalem bo nie musialem, Tylko bo chcialem

    Dzieki temu mam teraz kilka TB w zapasie i smieje sie z niebotycznycvh
    cen dyskow. Teraz wiec nie musze,

    Poczekam az ceny znormalnieja i podwoje pojemnosc. Przed kolejna powodzia,

  • 103. Data: 2011-12-17 08:18:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-12-16 22:48, Użytkownik Mateusz napisał:

    > Szybsze uruchamianie juz tak. Kupilem 6oGB i juz zaluje, ze nie dodalem
    > tych 200 zł do 120 GB.

    Dla mnie nie, ale ja nie jestem naganiaczem udającym przed
    potencjalnym klientem jaką to rewelacyjną firmę z rewelacyjnymi
    rozwiązaniami reprezentuje.
    A w komputerze domowym ten szybszy start w takiej cenie jest
    mi zbędny.

    Pozdrawiam

  • 104. Data: 2011-12-17 08:19:35
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

> [...]
    > rozwiązaniami reprezentuje.
    > A w komputerze domowym ten szybszy start w takiej cenie jest

    a ja pisze o szybszym uruchamianiu wszystkich aplikacji, a nie o tym, ze
    mi system szybko startuje.

  • 105. Data: 2011-12-17 08:41:51
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > rozwiązaniami reprezentuje.
    > A w komputerze domowym ten szybszy start w takiej cenie jest

    Ale przecież nie o start tutaj chodzi. Start jest tylko pierwszym i
    najprostszym
    wskaźnikiem wydajności dysku.
    SSD ma rewelacyjne osiągi w stosunku do HDD. Napisz lepiej, że dysk
    z czterokrotnie większym transferem i kilkadziesiąt razy wydajniejszy
    jesli chodzi o kopiowanie dużej ilości plików, co dla pracy systemu
    ma kluczowe znacznie - w tej cenie jest ci zbędny.

  • 106. Data: 2011-12-17 09:52:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-12-17 09:41, Użytkownik Rafal napisał:

> [...]
    > jesli chodzi o kopiowanie dużej ilości plików, co dla pracy systemu
    > ma kluczowe znacznie - w tej cenie jest ci zbędny.

    Jakie kopiowanie dużej ilości plików na małej partycji systemowej ?
    Fantazjujesz aby innych przekonać do wydania pieniędzy.

    Pozdrawiam

  • 107. Data: 2011-12-17 09:57:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-12-17 09:19, Użytkownik Mateusz napisał:

    > a ja pisze o szybszym uruchamianiu wszystkich aplikacji, a nie o tym, ze
    > mi system szybko startuje.

    A ja piszę o swoim komputerze domowym, nie uruchamiam na nim
    co pięć minut nowego programu więc kwestia czy program startuje
    w minutę, pół czy ćwierć nie robi dla mnie różnicy, a wydanie
    dodatkowych kilkuset złotych na dodatkowy synki dysk już robi.
    Czy to jest takie trudne do zrozumienia ?

    Pozdrawiam

  • 108. Data: 2011-12-17 10:06:39
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    RadoslawF wrote:

    > Jakie kopiowanie dużej ilości plików na małej partycji systemowej ?

    Na partycji systemowej zwykle są programy. Sam mam taki jeden,
    który ma 10 tys. plików. Podczas pracy połowa z nich jest intensywnie
    czytana, a i też idzie trochę na zapis.
    HDD tutaj wymięka :)
    Poza tymn sama praca systemu bazuje przciecież na odczycie dużej
    ilości małych plików. Czas urochomienia windows przy zastosowaniu
    SSD może się skrócić nawet 4 razy

    > Fantazjujesz aby innych przekonać do wydania pieniędzy.

    Jak ktoś ma DOS'a to faktycznie nie warto.

  • 109. Data: 2011-12-17 10:06:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2011-12-16 14:39, Rafal pisze:

    > nie :)

    > nie,
    > po prostu wiem, które katalogi puchną po aktualizacji
    > wchodzę i kasuje.
    > Są też do tego programy ale ja wolę to robić manualnie :)

    Gdy tak czytam, to te mityczne 3 minuty urastają do godzin w procesie
    "utrzymywania czystości". To chyba jednak wolę mieć jeden obraz i
    doinstalować sobie samodzielnie pozostałe elementy.

  • 110. Data: 2011-12-17 10:09:38
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > dodatkowych kilkuset złotych na dodatkowy synki dysk już robi.
    > Czy to jest takie trudne do zrozumienia ?

    prosisz o zrozumienie, a sam nie szanujesz decyzji innych o zakupie
    SSD i nie potrafisz zrozumieć ich argumentów sugerując, że są
    nieuzasadnione i że w ogóle niepotrzebnie wydali swoje pieniądze,
    na coś co nie jest warte swojej ceny.