  • Data: 2011-12-17 13:51:45
    Temat: Re: ceny dysków twardych
    Od: Mateusz <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Rafal napisał:

    > Napisałem, że SSD jest wydajniejszy, bo takie są fakty.
    > Propagandą natomiast jest usilne twierdzenie, że tak nie jest.

    Nie ma co sie sprzeczac :)

    SSD jest wydajniejszy od HDD - fakt 1

    SSD jest droższy od HDD (za 1MB) - fakt 2

    SSD jest lepszy od HDD jesli chodzi o predkosc czy brak czesci
    mechanicznych - fakt 3

    SSD jest gorszy od HDD jesli chodzi o cene i pojemnosc - fakt 4

    itd.

    Wybor zalezy po co i do czego. Ja kupilm SSD do stacjonarki testowo, bo
    przy naglym wzroscie cen HDD (powódź) i potrzebie wymiany dysku
    systemowego stwierdzilem "trzeba sprobowac w praktyce, bo teorie juz znam".

    Kolejny SSD kupie do drugiej stacjonarki jak za 250GB bede mogl zaplacic
    ponizej 800 pln. Czyli pewnie za jakis rok.

    Ale i tak jestem zachwycony wydajnoscia SSD 60GB, mimo, ze zaplacilem
    wiecej nizbym zaplacil za HDD 500GB nawet przy nowych cenach HDD (tych
    wysokich).