  • 11. Data: 2012-08-20 15:32:26
    Temat: Re: ceny 'anglikow' pojda w gore
    Od: Jumal <j...@i...pl>

    On Mon, 20 Aug 2012 15:10:12 +0200, MichałG wrote:

> [...]
    ka

    > ilość czołowek nieco wzrośnie.....

    Bez przesady - może utrąconych lusterek. Siedzenie po niewłaściwej stronie
    nieco utrudnia, ale nie uniemożliwia. Do opanowania.

    Jumal

  • 12. Data: 2012-08-20 15:54:51
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    ka

    > ilość czołowek nieco wzrośnie.....

    Eeee... tam, będą wyprzedzać prawą stroną... ;-)

  • 13. Data: 2012-08-20 16:03:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-08-20 12:54, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    rnetia.pl

    ka

    > ... i OC. Oby tylko dla anglików

    Cała nadzieja w ubezpieczycielach. Tylko będzie wielkie larum: "ja sobie
    takie super brykie ściągłem, a tu mnie pezetłu każe 5 koła za durne OC
    zabecalować. A somsiad takie same brykie ma, ino z fajerą z lewa i płaci
    tylko pińcet.".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2012-08-20 16:06:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-08-20 15:32, Jumal pisze:

    > Bez przesady - może utrąconych lusterek. Siedzenie po niewłaściwej stronie
    > nieco utrudnia, ale nie uniemożliwia. Do opanowania.

    Na naszych wspaniałych drogach? Przecież w pierwszej kolejności trafić
    do nas mogą mocne fury, które w wersjach LHD są drogie, a jako RHD są
    tanie, bo mimo, że młode, to jednak drogie w utrzymaniu w UK. Ilu będzie
    miszczów, którym się będzie wydawało, że te 200-300KM pod butem
    spokojnie może zastąpić widoczność?

  • 15. Data: 2012-08-20 17:04:35
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    > Bez przesady - może utrąconych lusterek. Siedzenie po niewłaściwej stronie
    > nieco utrudnia, ale nie uniemożliwia. Do opanowania.

    anglika w angli prowadzi się trochę dziwnie, ale bez problemu - trzeba umieć.
    Anglik u nas to trochę problemów będzie np. z wyprzedzaniem :/ na naszych DK, na
    S[x], czy też A[x] musisz tylko umieć korzystać z lusterek.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 16. Data: 2012-08-20 18:26:58
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-08-20 09:38, Imię i nazwisko pisze:
    > za pulsem biznesu:
    > http://moto.pb.pl/2654378,75975,zarejestrujesz-angli
    ka
    > juz za kilka miesiecy.

    a później nie będziesz się mógł zdecydować którą stroną jechać:
    http://www.prochan.com/view?p=633_1345382743

  • 17. Data: 2012-08-20 20:26:30
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-08-20 09:38, Imię i nazwisko pisze:
    > za pulsem biznesu:
    > http://moto.pb.pl/2654378,75975,zarejestrujesz-angli
    ka
    > juz za kilka miesiecy.

    Zanim to przejdzie cala droge legislacyjna, to jeszcze dluuuuga droga.
    No ale media juz sie podniecaja (a wraz z nimi PMS).

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 18. Data: 2012-08-20 21:32:23
    Od: z <z...@g...pl>

> [...]
    > takie super brykie ściągłem, a tu mnie pezetłu każe 5 koła za durne OC
    > zabecalować. A somsiad takie same brykie ma, ino z fajerą z lewa i płaci

    O co Wam się rozchodzi?
    Przecież to jest unijna walka z dyskryminacją.
    Jak ktoś jest lewy to nie może być poniżany, dyskryminowany,
    wyśmiewany... ;-)

  • 19. Data: 2012-08-20 21:37:10
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-08-20 15:32, Jumal pisze:

    > Bez przesady - może utrąconych lusterek. Siedzenie po niewłaściwej stronie
    > nieco utrudnia, ale nie uniemożliwia. Do opanowania.

    Zwłaszcza że drogi lokalne są "unijnie bezpiecznie" budowane że nie ma
    gdzie wyprzedzać a w miastach i tak trzeba turlać się w korkach.

    Tak mi przyszło do głowy.
    Kamera na lewym lusterku i tablet, stary laptop, cokolwiek, przecież to
    teraz grosze kosztuje.
    Trenował ktoś takie udogodnienie? :-)

  • 20. Data: 2012-08-20 21:49:24
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-08-20 09:38, Imię i nazwisko pisze:
    > za pulsem biznesu:
    > http://moto.pb.pl/2654378,75975,zarejestrujesz-angli
    ka
    > juz za kilka miesiecy.

    nie mówię nie. W bliższej przyszłości będzie można rozpatrzeć wyjazd na
    weekend do Trójmiasta z Katowic - warunek oddana a1 przynajmniej od
    zgierza do 3miasta. Ale żaby taką trasę zrobić komfortowo to przydałoby
    się jakiś większy van, więc taki RHD byłby w sam raz. Przy nie wysokiej
    cenie zakupu mógłby robić za typowy wóz wakacyjny + wypady wzdłuż A4 i
    ew. dalej do niemiec. Ba! napiszę więcej jak teraz tak analizuję to
    gdybym miał bardziej stacjonarną pracę to spokojnie mógłbym RHD do pracy
    śmigać. Do dwupasmówki mam co prawda 3 km ale i tak nie ma tam jak
    wyprzedzać na tym odcinku, a potem już ciągle dwa pasy aż pod biuro.
    Wiem, wiem stanie śmieciarka i co ja biedny zrobię?
    Pozdrawiam
    Maarcin Jaan