  • 1. Data: 2012-08-20 10:09:22
    Temat: Wroclaw - Poznan
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    Witam,

    w srodowe popoludnie bede podrozowal Wroclawia do Poznania. Samochod
    osobowy, godzina wyjazdu to jakas 16-17.
    Podpowiedzcie ktora z 3 propozycji googla wybrac. Tamte rejony sa mi
    zupelnie nieznane jesli chodzi o warunki drogowe.

    1. DK 15
    2. DK 5
    3. pomiedzy powyzszymi (Rawicz, Gostyn, Srem, Kornik)

    Nie ma co chyba bardziej komplikowac tej niezbyt dlugiej trasy?

    pozdrawiam
    Barti

  • 2. Data: 2012-08-20 13:30:24
    Temat: Re: Wroclaw - Poznan
    Od: ArekM <a...@j...com>

> [...]
    >
    > 1. DK 15
    > 2. DK 5
    > 3. pomiedzy powyzszymi (Rawicz, Gostyn, Srem, Kornik)

    Z wlasnego doswiadczenia - zdecydowanie opcja nr 3.

    --
    PozdrawiAM!
    E90

  • 3. Data: 2012-08-20 14:21:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-20 10:09, Barti pisze:

    > 3. pomiedzy powyzszymi (Rawicz, Gostyn, Srem, Kornik)
    > Nie ma co chyba bardziej komplikowac tej niezbyt dlugiej trasy?

    Jeśli tylko taka komplikacja, to pakiet nr 3. Jest jeszcze
    szybsza trasa oparta o drogi lokalne, ale nie komplikujmy.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 4. Data: 2012-08-21 10:51:28
    Od: "Lukas" <l...@p...fm>

    Witajcie

    Użytkownik "ArekM" napisał:

    > Z wlasnego doswiadczenia - zdecydowanie opcja nr 3.

    Wiosną trasę Śrem - Wrocław zrobiłem 4 razy. Przerabiałem wszystkie
    wymienione przez Ciebie opcje. Nie wiem jak jest w chwili obecnej ale
    wariant 3 to był wariant najgorszy! Od dwóch lat droga 434 Śrem -Rawicz jest
    w remoncie. Wahadło za wahadłem. Odcinek 70 km robiłem w minimum dwie
    godziny. Ja polecam wariant 1 czyli DK15! Pamiętaj również, że od tygodnia
    utrudniony jest wlot i wylot do Poznania DK5 - remont wiaduktu na Górczynie.
    Nie wiem dokładnie, dokąd jedziesz, ale warto w Poznaniu skorzystać ze
    wschodniej lub zachodniej obwodnicy miasta, połączonych z autostradą. Bardzo
    często na mapach i nawigacjach jeszcze ich nie ma a bardzo skracają czas
    dojazdu!!!

    Pozdro

    Lukas Śrem

  • 5. Data: 2012-08-21 15:38:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Barti" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. pomiedzy powyzszymi (Rawicz, Gostyn, Srem, Kornik)
    >
    > Nie ma co chyba bardziej komplikowac tej niezbyt dlugiej trasy?

    pochodze z Leszna, mieszkam w Poznaniu, od czasu do czasu musze jechać do
    Wrocławia.

    Nie polecam cudować - DK5 od początku do końca to najkorzystniejsze
    rozwiązanie.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143

  • 6. Data: 2012-08-21 17:33:57
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    plus masa kombajnów i traktorów, nie polecam