  • Data: 2007-10-05 20:54:06
    Temat: Re: ceny... ?
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:71d8.00000130.47068e53@newsgate.onet.pl...
    > tak, trudno bylo
    > teraz dopiero wpadlem ze poza kosztami megabitow osobno liczony jest
    > koszt "łącza" po ktorym to idzie i to sa te koszty stale... jak sie ma
    > umowe na
    > 3 lata, to przepraszam, ale dla mnie kosztami stalymi to sa wlasnie koszty
    > megabitow, ale ten ktor robil ta tabelke ma inna percepcje niz ja
    > tak czy inaczej nie chce teraz rozpoczynac dyskusji na temat "dostepnosci
    > umyslowej tabelki" - dla uproszczenia sprawy przyjmijmy ze jestem
    > skonczonym
    > idiota

    Wazylbym slowa... latwo jest kogos obrazac, gdy samemu ciezko zrozumiec
    prosta rzecz...
    Nie dosc ze masz na tacy calkiem fajna tabele, to jeszcze obrazasz jej
    tworce, a przeciez pomysl jest bardzo fajny. Inna sprawa ze koszty megabitow
    to nie zawsze jedyne koszty, wystarczy ruszyc szarymi komorkami i latwo sie
    domyslic, ze niektorzy wrzucaja "cene portu" inni zas koszt dosylu tego
    lacza...

    > wlasnie probuje i zaczalem od miejsca gdzie chyba kazdy jakies łącze ma i
    > moglby sie podzielic swoja wiedza -

    Jakby na to nie spojrzec to szukasz w zlym miejscu. Polip jest grupa dot.
    problemow polskiego internetu, a sadze ze Twoja sprawa nie ma z tym nic
    wspolnego...

    Wlochaty