  • Data: 2011-03-25 19:08:49
    Temat: Re: centralki/telefony z DE
    Od: Ircys <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Mar, 10:46, a...@p...pl pisze...

    > To nie sa bzdury, tylko proba dojscia do prawdy, ktora nie zawsze jest
    > oczywista, jak wam sie wydaje. Ktos cos stwierdzil, a ja dla swojej
    > wiedzy chce to zweryfikowac. I raz to sie potwierdza a raz nie.
    > Fakty sa takie, ze niemiecki telefon na linii TP dzwonil, na linii
    > Dialog juz nie chcial i na bramce voip tez nie. A po rozmowie z pomoca
    > techniczna TP gosc stwierdzil, ze TP daje troche wiekszy prad niz
    > norma i dlatego tam moze byc, ze telefon na linii TP dziala. Tyle
    > Wiec prosze nie twierdzic, ze to co pisze, to sa jakies bzdury, tylko
> [...]

    Zupełnie mnie nie zrozumiałeś. Nie miałem nic do Ciebie i nie jestem
    nieomylny :)
    Chodziło o to, że powtarzasz, czyli chyba wierzysz, w kompletne bzdury
    serwowane
    przez fantazyjnych "fachowców" np. z TP i chodziło mi o to, żebyś
    ślepo im nie wierzył,
    bo to może być zabójcza wiedza :)
    Wracając do meritum. Obsługa TP nie "daje troche wyzszego pradu
    dzwonienia".
    To klasyczna ściema! Jeżeli chodzi o centrale to, tak jak już pisałem,
    Dialog ma takie same
    jak TP (TP ma więcej typów), więc Twój przypadek wygląda mi raczej na
    błąd podłączenia
    a nie różnice prądowe, choć to tylko gdybanie. Oczywiście centrale
    mimo iż są takiego samego
    typu zawsze są "szykowane" pod operatora i mogą mieć i mają różnice,
    ale idea ich działania
    i obsługi pozostaje bez zmian. Jako ciekawostkę podam tylko, że Dialog
    50% swoich central ma
    właśnie z DE :)

    Ircys