  • Data: 2011-06-25 17:17:55
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello venioo,
    >
    > Friday, June 24, 2011, 2:51:09 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tylko Ci się wydaje, że sprawa jest błacha i banalna. Tacy
    > spowalniacze prowokują swoim zachowaniem agresywne i niewspółmierne
    > zachowania innych.

    Widze takich codziennie. Tak samo jak zapierdalaczy. Jedni i drudzy
    zapewne maja jakis powod do takiego postepowania. Tez czasem cisne ile
    fabryka dala a czasem sie wloke, w zaleznosci od pogody, znajomosci
    trasy, samopoczucia, itp. Tyle że mam CB i jak sie czasem nie da
    szybciej to przepraszam tych co im sie spieszy i staram sie na max
    ulatwic im wyprzedzanie. Ale zyje sie dalej, a tu sami najlepsi
    kierowcy, ktorzy zawsze sa w 101% formy, maja najlepsze na swiecie
    samochody, zawsze swieci slonce, a kazdego kto ma odmienne zdanie musza
    z..ebac.
    Niestety takie czasem miewam wrazenie po poczytaniu grupy.

    venioo
    GG:198909
    http://tablica.pl/oferta/alfa-romeo-156-16ts-2000rok
    -93tys-przebiegu-ID6T6H.html