  • Data: 2011-06-22 00:27:29
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: Mario <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-21 17:39, Artur Maśląg pisze:

    > Nie ma obowiązku jazdy z prędkością maksymalną - nigdy i nigdzie.
    > Zresztą gpsowe 63km/h jest bardzo blisko licznikowej 70.

    Oczywiście. Tak samo jak np. nie ma obowiązku ułatwienia komuś wyjazdu z
    miejsca parkingowego lub wpuszczenia kogoś przed siebie. Ale Ty widać
    robisz tylko to co masz obowiązek. Nieźle.

    > LOL - jw. Nie z takimi prędkościami jeździłem na odcinkach gdzie nie
    > można wyprzedzać. Zdaje się, że sporej części ludzi tutaj piszących
    > przydałaby się meliska przed wsiadaniem do samochodu.

    Bardzo możliwe. Ja już bardzo dawno przestałem się na takie ofermy
    wkurzać. Ktoś nie potrafi jechać 70/70, ma problemy ze sobą etc. to
    żaden powód do wściekania się. :-).

    > Napisał dużo więcej i w sumie coś innego, niż Ty próbujesz teraz
    > udowadniać. W sumie możesz przyjąć, że kierowca może uznać dowolną
    > prędkość za dostosowaną do sytuacji, a jazda parę km/h poniżej
    > ograniczenia w żadnym wypadku nie da się podciągnąć pod utrudnianie.

    Ale kto? Tomek czy kamil? Odpisywałem kamilowi, który się wlecze "bo
    tak", bo mu wolno i ma taką ochotę. Tomek pisał o deszczu, zmęczeniu i
    innych czynnikach, które rozumiem.

    mario