    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: celnik wystawi mandat
    Date: Fri, 05 Oct 2012 11:43:44 +0200

    W dniu 2012-10-05 11:32, AL pisze:

    > parkowanie przed czyims garazem blokujac go po chamsku, a parkowanie na
    > parkingu (miejscu do tego wyznaczonym) przed blokiem - przyjezdzajac do
    > kogos np. w odwiedziny/interesach - to dwie różne strony medalu.

    Odróżniasz może sytuację przyjechania do kogoś od sytuacji zaparkowania
    na czyimś prywatnym parkingu i pojechaniu sobie na 12 godzin gdzieś tam?

    > Jesli ktos chce zablokowac wjazd na osiedle, to niech zainwestuje w
    > bramki na pilota a nie chamskie blokady na kola.

    Po co ma stawiać bramki, płoty itd. skoro jest jednoznaczne
    oznakowanie? Naprawdę mają być zasieki stawianie?

    > Rozumiem, ze lepiej zainwestowac w firme (bardziej sie oplaca), ktora
    > bedzie nakladac blokady za kwote 300pln/frajera, niz wybudowac zwykla
    > bramke i dac mieszkancom po 2-3 piloty.

    Nie wiem co jest lepiej, ale jak pisałem daleki jestem od płotowania
    itd. Niech zakładają blokady, ludzie się może się nauczą.

    > No chyba, ze firma ta zdejmie ta blokade, jak powiem, ze bylem u tej czy
    > innej osoby z tego bloku. Ale pewnie tak nie jest i bedzie sie wypierac,
    > ze auto nie zostalo zgloszone do ich systemu, wiec plac frajerze.

    Znaczy jeszcze nie wiesz, ale już zakładasz, że tak nie jest.