    From: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: celebryci na drodze. Ziobro i uniewinnienie.
    Date: Mon, 25 Nov 2019 21:26:28 +0100
    <8...@g...com>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.191125.invalid>
    <qrh7t7$145n$1@gioia.aioe.org> <qrh9sk$5qb$2$Cav@news.chmurka.net>

    Cavallino w
    <news:qrh9sk$5qb$2$Cav@news.chmurka.net>:

    > Względnie zachował, nie jechał za szybko, a i tak nie miał szans
    > zobaczyć przeciwnika.
    > Dokładnie tak jak w sytuacji którą opisuję w poście obok.

    Te typy od "pierwsseństwa pieszych", czytaj: Shrek aka Grześ, i vice versa
    mają w dupie (IMHO wątlipwa przjemność), czy pieszy sie do zdarzenia
    przyczynił, o tym w jakim stopniu już ich całkowicie nie interesi.
    Ważne, żeby mogli swe wypociny pocisnąc, to tu, to tam...

    Np. taki shrek -- ma problem ze swoja żoną...
    Fajnie to brzmi... Głupek ma problem z babą, i sie tym chwali...

    A serio, to mu współczuję, ale on nie chce MOJEGO wsparcie, wolił sie
    obrazić...

    Tylko dlaczego ty to on... Zabrakło mu interlokutorów?

    --
    'Tom N'