  • Data: 2019-11-24 22:09:24
    Temat: Re: celebryci na drodze. Ziobro i uniewinnienie.
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-24 o 21:41, kk pisze:

    > Wystarczy raz nie zauważyć. Ciemne tło, ciemny ubiór ... jak w opise
    > tego zdarzenia.

    Można złagodzić wyrok ale za nie zachowanie ostrożności UKARAĆ.
    Trudno takie życie. No chyba że się jest celebrytą który ma koleżków w
    sądach. A że zapomniał dokumentów zapomniał zrobić przegląd zapomniał co
    to jest zebra, co to są znaki... Każdemu się zdarza ;-)

    Ktoś tu czy gdzie indziej opisywał jak trzeba było ukarać koleżkę
    sędziego z trzema promilami w aucie to wykombinowali wadę prawdą użytego
    alkomatu. Cała Polska takich używa a tylko ten jeden został uznany za
    felerny.
    Kierując się zasada mi mejstrimowej opozycji i traktowaniem refermy
    sadownictwa to wszystkie pomiary tymi alkomatami powinny być anulowane i
    tysiące ludzi uniewinnionych.
    TAK czy NIE?

    Tutaj nie dało się udowodnić że Najsztub chciał "zabić staruszkę" więc
    uniewinniony bo potrącenie to takie nieprzystające do statusu wzoru cnót
    wszelakich.

    W słuchaliście go kiedyś w poniedziałki w tok fm?

    Jakby to jakiś prawicowiec jechał w ten sposób to już by siedział.

    I oczywiście przypomniała mi się sprawa Spiewaka.

    No kur... scyzoryk się w kieszeni otwiera.

    "Za śwagrem perszinga budujemy teraz to się mogę tylko o jedno biurko
    pomylić"

    Specjalnie napisałem w cudzysłowie bo to przecież by była mowa
    nienawiści i namawianie do zabójstwa

    TFFFUUUUUUU