  • Data: 2007-01-05 15:19:09
    Temat: Re: cd GTS - odpowiedź z BOK
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ja Ci podrzuce temat: dlaczego GTS nie wyłączy/odciąży tej rurki i nie
    > puści tego ruchu w inny sposób ?

    bo - jeżeli WP płaci GTSowi za te łącze to GTS go nie wyłączy - proste.

    > Przecierz to tylko w kwesti GTS'u jest - owszem czasami trzeba się
    > skontaktowac i porozmawiać z adminami po drugiej stronie, ale da rade to
    > zrobić.

    wiesz co, ja już powoli się zaczełem zastanawiać czy to wina zapchanego
    łącza
    czy może jakiegoś zdechłego routera w WP.
    Skoro zarówno z GTS/TKTelekom i kiedys z Pioniera chodziło dupiato, teraz
    jest jakby lepiej - może mają 2 routery i rozdzielili ruch ?

    Tak czy owak stawiam na problemy w WP.

    > wiem, wiem że gatunek "aministratorus_rootus_bgpmasterus" jest już na
    > wymarciu, ze względu na chorobe "dużej_kasy" i "irlandia_eldorado" ale

    ee już nie przesadzaj ;]

    > niestety tylko oni mogą coś zrobić, a ...nie robią (?) ...
    > Może GTS po fuzji z Energisem wywalił techników ?
    > Jeżeli tak to wielka ujma dla GTS(E), dlatego że rok temu bez wachania
    > wybrał bym ich na głównego providera do swoich sieci, ale dzisiaj, mam
    > wątpliwości.
    > Poza tym cHandlowcy stali się jacyś wyjątkowo dziwni, pojęcie klient nasz
    > pan - zapomnieli.

    a to to tak

    Marcin