eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm"call waiting" makabryczne rozwiązanie w PolsceRe: "call waiting" makabryczne rozwiązanie w Polsce
  • Data: 2011-08-30 15:20:44
    Temat: Re: "call waiting" makabryczne rozwiązanie w Polsce
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-08-30 10:29, SDD pisze:

    > W kazdym razie ja zauwazylem, ze obecnie (odkad odtwarzane sa
    > komunikaty) wiekszosc dzwoniacych do mnie, gdy ja rozmawiam po jednym
    > dzwonku sie rozlacza - mylac komunikat z komunikatem odtwarzanym przy
    > zajetosci abonenta nie posiadajacego wlaczonej uslugi polaczen
    > oczekujacych.

    Wydaje mi się, że to nie mylenie komunikatów, a świadome zakończenie
    połączenia. Jeśli sprawa z którą dzwonię nie jest pilna, to nie chcę
    "stresować" abonenta wywoływanego ciągłym pikaniem podczas jego rozmowy,
    bo żeby odebrać moją rozmowę musi albo zawiesić dotychczasową, albo ją
    zakończyć. Świadomie wolę się rozłączyć i poczekać aż oddzwoni, albo
    zadzwonić za parę minut.

    Co innego jeśli sprawa jest pilna, wtedy call-waiting jest przydatne.

    WN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: