eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm"call waiting" makabryczne rozwiązanie w PolsceRe: "call waiting" makabryczne rozwiązanie w Polsce
  • Data: 2011-08-28 22:20:18
    Temat: Re: "call waiting" makabryczne rozwiązanie w Polsce
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > A moim zdaniem powinni zostawic - tak jak kiedys - standardowy, zwrotny
    > sygnal dzwonienia.
    > Dzwoniacy nie powinien wiedziec, czy wywolywany abonent rozmawia, czy
    > nie rozmawia. Nie jest mu to do niczego potrzebne.

    To ja jeszcze dorzucę - standardowy sygnał dla zajętości i standardowy
    sygnał dla nieosiągalności!

    A w ogóle, to chętnie posłuchałbym sobie standardowej marszrutki zamiast
    dłuższej lub krótszej ciszy, zanim jakiś sygnał lub komunikat się pojawi.


    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: