  • Data: 2011-12-12 16:56:56
    Temat: Re: call forward za free - darmowe minuty?
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał
    > Niestety mam dwa numery i mam serdecznie dość dwóch telefonów, przeszedłem
    > też przez kilka dualsimów i... mam równie serdecznie dość dualsimów.
    > Czy któraś sieć oferuje Call Forward do swojego numeru za free?
    > Ewentualnie zrobiłbym sobie sam Call Forward na jakimś fonie leżącym w
    > domu z jakichś darmowych minut, ale grzebię w "rynku" i się "pogubiłem" :|

    Mi bardziej zależało, aby przekierować sms-y.
    Wsadziłem kartę w starego Symbiana i odpaliłem jakiś SMS Forwarder.
    Połączenia głosowe kieruję bezwarunkowo na pocztę. I na nr, który mam przy
    sobie najczęściej dostaję oryginalne esy oraz info o próbach dodzwonienia
    się do mnie. Ale też niewiele osób próbuje się do mnie dodzwonić na ten
    "stary" nr, który jest w abo, więc na normalne przekierowanie też mnie stać
    ;)
    Tyle tylko, że u mnie trochę inna sytuacja. Faktycznie, to Play chyba będzie
    najlepszym rozwiązaniem.

    --
    M.