  • Data: 2011-10-08 21:05:06
    Temat: Re: c63 c.d.
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:j6pjmb$a9q$2@usenet.news.interia.pl...

    > nie ciąłem. Mam oryginał z META-DANYMI kamery.
    No popatrz a ja pamietam jak filmik zaczyna sie w chwili jak zjezdzales ze
    skrzyzowania. Nawet bylo widac zwezenie po lewej stronie.
    Mnie tam nic do tego czy wjechales specjalnie czy nie, bo chciales miec
    szkode calkowita.
    Mnie chodzi o jedno, jesli masz takie umiejetnosci (zakladam, ze nie
    wjechales specjalnie) to lepiej zebys nauczyl sie jak odczytywac zamiary
    innych kierowcow.
    Bo jak kupisz sobie nastepna zabawke pokroju tego amg to albo komus albo
    sobie krzywde zrobisz.
    A jak brakuje blach dookola to nauka szybko idzie.

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99