  • 21. Data: 2010-02-25 14:43:34
    Temat: Re: c4 grand picasso - parę pytań lamera
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    news:dj639fwkqim6$.dlg@lepper.institute.com...

    > Uwierz - przy takim samym wyposażeniu będziesz mieć dokładnie tyle samo
    > elektroniki. Co więcej - są spore szanse, że niektóre elementy mogą być
    > jeżeli nie te same, to od tego samego producenta. Globalizacja robi swoje.
    > ŻADEN producent na świecie nie robi tej elektroniki sam, tylko kupuje od
    > Boscha, Delphi, Denso, VDO, etc...

    To fakt - zdaje sie, że większość elektroniki w C4 P jest od boscha...
    Czyli pewnie to samo co w VW.

    Ale jest pewna opcja - mogę tourana kupić golasa, bez bajerów - a C4P nawet
    w najuboższej wersji jest tym naszpikowany na maksa...
    A to co mnie rajcuje we francuzie, to bynajmniej nie te bajery, tylko ogólny
    design - niemiec przy nim jest dla mnie brzydki jak kupa, choć oczywiście
    to rzecz gustu

    > grupa dyskusyjna na news.triger.com.pl, najlepiej citrotech, ale tam też
    > ZTCP nie ma nikogo z GP o takim przebiegu. Zauważ, że najstarsze możliwe
    > GP
    > ma obecnie około 3.5 roku. Ciężko zrobić 150 kkm w takim czasie.

    I tak i nie - touranów z 2007/2008 z przebiegiem 150 kkm jest na forach od
    tzw. pyty ;-)

    LM

  • 22. Data: 2010-02-25 15:04:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 14:43:34 +0100, LM napisał(a):

> [...]
    > design - niemiec przy nim jest dla mnie brzydki jak kupa, choć oczywiście

    Bo golasy kupują ci, co nie mają kasy. A dla tych co nie mają kasy, Citroen
    wciąż oferuje Xsarę Picasso - prosty, sprawdzony przez lata i cholernie
    tani w eksploatacji model.
    Dlatego też wraz z wejściem C4 Picasso zniknęły z oferty wypasione XP.
    Elementary, dear Watson.

    > I tak i nie - touranów z 2007/2008 z przebiegiem 150 kkm jest na forach od
    > tzw. pyty ;-)

    Bo Tourany są kupowane w niemcowni na najlepsze samochody świata oraz na
    taksówki. Trzy lata, polactfo spod Gniezna przemaluje kremowy na sreberko,
    wsadzi fotele z anglika i sru... nówka nieśmigana jeżdzona przez dziadka z
    wehrmahtu do kirche.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2010-02-25 15:50:39
    Od: "LM" <l...@g...pl>

> [...]
    > tani w eksploatacji model.
    > Dlatego też wraz z wejściem C4 Picasso zniknęły z oferty wypasione XP.

    /.../

    Jest tylko jedno ale - xara nie ma 7 miejsc, nawet w opcji. A C4 GP ma w
    standarcie, VW T - chociaż w opcji

    LM

  • 24. Data: 2010-02-25 15:51:22
    Od: "LM" <l...@g...pl>

> [...]
    > tani w eksploatacji model.
    > Dlatego też wraz z wejściem C4 Picasso zniknęły z oferty wypasione XP.

    No i jeszcze raz - kasa jedno, a ryzyko niekontrolowanego przystanku w
    trasie - to drugie ;-)

    LM

  • 25. Data: 2010-02-25 15:56:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 15:51:22 +0100, LM napisał(a):

    > No i jeszcze raz - kasa jedno, a ryzyko niekontrolowanego przystanku w
    > trasie - to drugie ;-)

    i twierdzisz, że zakup auta po 150 kkm w dwa lata da ci gwarancje
    mobilności? A wystarczy drut na drodze i dwie gumy przebite...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 26. Data: 2010-02-25 20:52:34
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    LM wrote:

    > Jest tylko jedno ale - xara nie ma 7 miejsc, nawet w opcji. A C4 GP ma w
    > standarcie, VW T - chociaż w opcji

    Masz tyle rodziny? U mnie to przeważnie jeździ 1 osoba autem, czasami 3.

    Jeśli myślisz na zasadzie "a kiedyś się przyda" to pewnie tych 2 miejsc w 3
    rzędzie nie potrzebujesz (a grand jest brzydszy od 5 miejscowego C4 Picasso
    ;-)

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 27. Data: 2010-02-26 09:01:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-02-25 14:43, *LM* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > To fakt - zdaje sie, że większość elektroniki w C4 P jest od boscha...
    > Czyli pewnie to samo co w VW.

    Dodaj jeszcze faktor wiązek i złączek z Sagema oraz montażu tego
    wszystkiego :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 28. Data: 2010-02-26 12:44:30
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    > i twierdzisz, że zakup auta po 150 kkm w dwa lata da ci gwarancje
    > mobilności? A wystarczy drut na drodze i dwie gumy przebite...

    Nie całkiem tak - chcę kupić z przebiegiem rzędu 80 tys. kkm, ale zrobić nim
    ze 40-50 kkm, więc tak myślę trochę bardziej przyszłościowo.

    Oczywiście postój to kwestia też i szczęścia - ale obecnym autem, przez 9
    lat i 140 kkm, tfu tfu odpukać, nie złapałem ANI RAZ takiej gumy, która by
    mnie unieruchomiła na drodze. Dwa razy miałem gwoździe, gdzie spokojnie
    można było przejechać kilkaset km - i to wszystko.

    Tak więc staram się oszacować prawdopodobieństwo - pewności nigdy nie masz

    LM