  • 21. Data: 2017-07-26 17:25:50
    Temat: Re: Włoska uczciwość - długie i trochę ntg, ale skoro jest czas urlopowy
    Od: p...@g...com

    To standard np w Miedzywodziu od kiedy ustanowiono strefę zamieszkania i płatne
    parkowanie ;-) teściu miał farta bo parkował w strefie ale strażnicy zaczęli golenie
    wieczorem więc zdążył przestawić.
    Ci już nie mieli tyle szczęścia:
    https://i.imgur.com/HtiAbIt.jpg
    A szczytem było wklejenie mandatu kolesiowi który właśnie przyjechał, stanął w bramie
    i poszedł się zameldować :-) wyszedł a tu zonk, pobiegł za nimi ale nie wiem czy coś
    wskórał bo chłopaki zasuwali jak robociki.

  • 22. Data: 2017-07-26 18:22:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "cef"

    > Booking.com lub podobne stosować należy bezwględnie zawsze.
    > ---
    >
    > https://www.google.pl/search?q=booking+dodatkowe+opł
    aty

    Jest to dowód na to, że wielu ludzi nie umie korzystać
    z internetu. (albo nawet nie umie czytać)
    ---
    Nie, to dowód na to, że zawsze ktoś nas chce oszukać.

  • 23. Data: 2017-07-26 18:43:03
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Nie masz aplikacji w telefonie?
    > Ja czasem zaklepuję wcześniej a czasem
    > szukam już na miejscu w zależności dokąd dojadę.

    Najskuteczniejsza okazała się nawigacja samochodowa.
    Wyświetliła listę hoteli w sąsiedztwie od najbliższego poczynając z
    "ogólnym kierunkiem" dla każdego z nich i aktualizacją w trakcie jazdy.
    Nawet numery telefonów podała. Po prostu jechaliśmy sobie zgodnie z
    planem, a jak coś pojawiało się niedaleko, to sprawdzaliśmy.
    Mega wygodne rozwiązanie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 24. Data: 2017-07-26 18:48:17
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > O co chodzi z tymi kluczykami w stacyjce? Zabity parking na maksa i
    > przestawiają auta jak ktoś chce wyjechać?

    Parkujesz i masz zostawić kluczyk w samochodzie. Oni przestawiają jak im
    pasuje Twój samochód. Kłopot, gdy z jakiegoś powodu nie chcesz aby
    ktokolwiek siadał za kierownicą, lub masz w tym samochodzie coś
    wartościowego. Pamiętaj, że tam chodzą nie tylko goście z obsługi, ale
    też zwykli klienci czy osoby postronne.

    Mają wyuczone odpowiedzi na okazję gdybyś nie chciał zostawić kluczyka.
    Coś w stylu "proszę opuścić parking". Jak tak zrobiłem, gość był
    zdziwiony i chyba nawet chciał coś powiedzieć jak się wycofywałem, ale
    miałem go już w d. Dało się zaparkować tak, żeby nie było potrzeby
    przestawiania, parking był w miarę pusty.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 25. Data: 2017-07-26 20:01:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-07-26 o 18:48, Irek.N. pisze:

> [...]
    > też zwykli klienci czy osoby postronne.
    >
    > Mają wyuczone odpowiedzi na okazję gdybyś nie chciał zostawić kluczyka.

    Też trzeba mieć coś w odwodzie np:
    zostawię kluczyki, jak złoży Pan kaucję :-)
    ale najlepiej mieć ich tak piszesz w d...

  • 26. Data: 2017-07-26 21:16:14
    Temat: Re: =c4=99 ntg=2c ale skoro jest czas urlopowy
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    AL <a...@s...tam.pl> wrote:
    > (p.s. jedynie w Rumuni spotkałem się z opcją, że parkowało się,
    > zastawiając inny samochód - ale zwyczajowo zostawiało się wówczas kartkę
    > za szybą z numerem telefonu - zauważyłem to w wielu miastach rumuńskich
    > - ale tylko tam jako standard).

    Chyba żartujesz?? Co za głupota.

  • 27. Data: 2017-07-27 01:49:36
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-07-25 20:01, Irek.N. <t...@j...taki.jest.pl> wrote:

    > Jasne. Tylko że czasami jedziemy... "na azymut". :)
    > Moja Pani też lubi spontaniczne wyjazdy, a bukowanie wymaga jednak planu.

    Jak chcesz mieć super-spokój to godzinę wcześniej, ale w nie-malutkich
    hotelach po kilku minutach od rezerwacji można przyjść.

  • 28. Data: 2017-07-27 09:56:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 26 Jul 2017 23:49:36 +0000 (UTC), Przyjazny
    > Jak chcesz mieć super-spokój to godzinę wcześniej, ale w
    nie-malutkich
    > hotelach po kilku minutach od rezerwacji można przyjść.

    Po kilku minutach godzinę wcześniej a nie w malutkich?

    --
    Marek

  • 29. Data: 2017-07-28 15:27:47
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 26.07.2017 o 20:16, Pszemol pisze:

    > Chyba żartujesz?? Co za głupota.

    dlaczego głupota? u mnie na osiedlu działało to od lat. Sąsiada z bramy
    zastawiałeś bez kartki, bo wiedział gdzie zadzwonić domofonem, z resztą
    można było często trafić na takiego, co jeździ raz w tygodniu. Raz
    zastawiłem kogoś z bloku na przeciwko (wiedziałem że to auto bardzo
    rzadko jeździ). Okazało się że jest szansa, że jeździ często bo
    zadzwonił do mnie o 4 rano wyjeżdżając na ryby ;)

    Łukasz

  • 30. Data: 2017-07-28 23:46:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ddddddddddddd" <d...@f...pl> wrote in message

> [...]
    > jeździ). Okazało się że jest szansa, że jeździ często bo zadzwonił do mnie

    Pod domem, jak kogoś znasz - to raczej wyjątek...

    Mowa była o publicznym parkingu gdzies w mieście.
    Jak parkuję auto i idę gdzieś to nie po to aby się za 10 minut
    wracać bo ktoś kogo zastawiłem akurat musi wyjechać.
    Głupota!