eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjabzyczace reklamyRe: bzyczace reklamy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada
    .pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: bzyczace reklamy
    Date: Sat, 24 Jan 2009 16:51:43 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <glfduq$1qk$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <glahg6$2kvj$1@news2.ipartners.pl>
    <11sjpnm903m8u$.dlg@lepper.institute.com>
    <glakjq$2mh6$1@news2.ipartners.pl> <glbqqt$f8j$1@inews.gazeta.pl>
    <49798658$0$5765$c3e8da3@news.astraweb.com>
    <glda4l$817$1@inews.gazeta.pl> <gldffa$134u$1@news2.ipartners.pl>
    <6...@p...googlegroups.com>
    <glfab7$22l5$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: apa104.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1232812826 1876 83.26.134.104 (24 Jan 2009
    16:00:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jan 2009 16:00:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:248225
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:glfab7$22l5$1@news2.ipartners.pl...
    > Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:6bd91ea7-486c-4487-9c0c-36e0c0aa1637@p2g2000prf
    .googlegroups.com...
    > On 23 Sty, 23:13, "darkblue" <n...@n...pl> wrote:
    > powodem jest zapewne jak kolega zeeltom zasugerował złe parametry
    > sygnału ! kto to wymyśił specjalne bzyczenie w reklamie hahaha
    > pośmiałem się od rana.
    > --
    > dryl
    >
    >
    > to jedyna reklama, gdzie występuje taki efekt wizualno-dzwiekowy.
    > czy piszac cos na ten temat widziales wogole ta reklame ?

    Nie martw się jak Ci spece od reklamy wpadną na pomysł
    że emitując jakiś materiał można np. wystrzelić w powietrze
    świetlówki w LCD'kach to nie omieszkają tego wykorzystać.

    Oczywiście nikt im za to nic by nie zrobił, bo to
    kapitalizm, niewidzialna ręka rynku itd.

    Tomy M. www.ansibl.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: