  • 21. Data: 2011-04-08 11:59:30
    Temat: Re: było o włos
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 08 Apr 2011 13:56:18 +0200) ktos podajacy sie za KJ Siła Słów
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jak zawsze, mostem swietokrzyskim.

    To dobrze, ze mozna tam wjezdzac pojazdami powyzej 3,5T, bo laweciarz
    moglby dostac mandat.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 22. Data: 2011-04-08 15:47:34
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > http://siłasłów.pl/index2.php?id=7
    > KJ

    Czendler powiatowy...

    --
    Grzybol

  • 23. Data: 2011-04-08 16:33:10
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Kurde myslalem kiedys o takie furze. Fajne to? Pytales ile mu to pali i
    > jak z awaryjnoscia? Jak z cenami czesci? Np tylny zdezak ile kosztuje?

    To akurat wiem,,zderzak jest tani,a potrafi sporo przyjąć(np
    terenówkę)bez większego uszczerbku:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 24. Data: 2011-04-08 17:14:22
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Monster"
    ,zderzak jest tani,a potrafi sporo przyjąć(np
    > terenówkę)bez większego uszczerbku:-)

    Hmmm chcesz sprobowac???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 25. Data: 2011-04-08 19:14:11
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-08 19:14, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Monster"
    > ,zderzak jest tani,a potrafi sporo przyjąć(np
    >
    > Hmmm chcesz sprobowac???

    A co mi zależy,jak się nie boisz:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 26. Data: 2011-04-08 19:52:20
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Monster"
    A co mi zależy,jak się nie boisz:-)

    OK wezmne z roboty cos z terenowek...
    kolega zyczy sobie kolowe czy raczej na gasielnicach???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. Kolowe to maja kolka raczej wieksze niz mniejsze

  • 27. Data: 2011-04-08 20:01:58
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-08 21:52, Tytus pisze:
    > Siemka
    > "Monster"
    > A co mi zależy,jak się nie boisz:-)
    >
    > OK wezmne z roboty cos z terenowek...
    > kolega zyczy sobie kolowe czy raczej na gasielnicach???

    Te meble jeszcze dadzą się odpalić?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 28. Data: 2011-04-08 20:03:46
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-08 21:52, Tytus pisze:

    > kolega zyczy sobie kolowe czy raczej na gasielnicach???

    u mnie w ogrodku som gasiennice jak chuj!

    no moze troszki mniejsze

    KJ i ogrodek z wlasnym napedem
    PS. Abo to som ddzownice, ja tam slabo sie znam

  • 29. Data: 2011-04-08 20:11:52
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-08 22:03, KJ Siła Słów pisze:

    > u mnie w ogrodku som gasiennice jak chuj!

    Patrz mnie na usta:
    gasielnica!!
    tylko co to jest,jakaś gaśnica??

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 30. Data: 2011-04-09 05:29:06
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Monster"
    Te meble jeszcze dadzą się odpalić?

    Kurwa do niedawna nie wiedzialem ze i czolgiem mozna uslizgami...
    Wiosna przyszla - juz beczka paliwa poszla na odpaly :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka