  • 11. Data: 2014-06-09 08:38:12
    Temat: Re: było?
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 8 czerwca 2014 08:22:18 UTC+2 użytkownik fifak napisał:

    > Już go namierzają:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=DkTna6aB7Zw
    >

    > ciekawe czy na fali odbierania prawek coś mu zrobią...
    >

    > PRAWO JEST JAK PŁOT:
    >
    > wąż się prześliźnie
    >
    > lew go przeskoczy
    >
    > a bydło stoi i ryczy

    To zależy czyim jest synem.

  • 12. Data: 2014-06-09 08:44:02
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 czerwca 2014 07:08:27 UTC+2 użytkownik WOJO napisał:

    > Wiesz, na Lubelszczyznie nie ma takiej rozwinietej infrastruktury, jak u Was
    >
    > w stolycy, wiec sie nie dziw,
    >
    > ze nie umiemy jezdzic. Taki tramwaj np. to zjawisko dla kazdego
    >
    > Lublinianina.

    Piszesz ironicznie, ale ja kilka lat temu poznalem goscia, ktorego
    spotkanie z tramwajem mocno zestresowalo. On akurat nie byl z Lublina
    tylko z Lubina, ale jak sam powiedzial, nie nawykl do tramwajow i nie
    wie jak sie z nimi obchodzic. Co zabawne, rzecz się dziala w malych
    Myslowicach, gdzie jest jedna nitka torow i tramwaj jezdzi co pol
    godziny i do tego ruch jest tak zorganizowany, ze nawet nie trzeba za
    bardzo uwazac. Tak sobie mysle, ze jakby ten gosc znalazl się np. w
    Warszawie na Placu Zawiszy, to chyba zostawilby auto i uciekl ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 13. Data: 2014-06-09 09:44:19
    Od: mastalerz <m...@m...mx>

    Dnia 2014-06-08, o godz. 15:47:36
    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ma za krótkiego. Z jednej strony adrenalina wydłużająca do co najmniej
    > metra, z drugiej czeka na czerwonym jak nie przymierzając gej jakiś.
    > Zdecydowanie za krotki. Należy się 3 zdrowaśki za diagnozę.

    Nie spinaj się, bo ci Darek nie otworzy.
    http://www.youtube.com/watch?v=Xy90E2Hz50s

  • 14. Data: 2014-06-09 09:44:23
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > bardzo uwazac. Tak sobie mysle, ze jakby ten gosc znalazl się np. w
    > Warszawie na Placu Zawiszy, to chyba zostawilby auto i uciekl ;)
    I tak należy na tę sprawę patrzeć - zdarzają się jednostki, które są
    niedoszkolone, ale nie uogólniajmy, że wszyscy
    z rejestracją LLU to ludzie nie potrafiący jeździć.
    Takie jednostki zdarzają się wszędzie, nawet z rejestracją W{A..Z}*.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 15. Data: 2014-06-09 10:02:11
    Od: K <...@...c>

    W dniu 08-06-2014 08:22, fifak pisze:

    > Już go namierzają:
    > http://www.youtube.com/watch?v=DkTna6aB7Zw
    >

    > ciekawe czy na fali odbierania prawek coś mu zrobią...

    pewnikiem DR, obrotomierz nie dziala, swieci sie kontrolka ladowania.
    dopiero jak przypierdoli w latarnie i samochod wroci do swojej
    pierwotnej postaci, dowiemy sie z ilu czesci byl pospawany.

  • 16. Data: 2014-06-09 10:12:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.06.2014 09:14, ToMasz pisze:

    > PS gdyby społeczeństwo chciało, kierowca BMW już by siedział, a
    > przynajmniej nie jeździł. im więcej ludzi zobaczy ten film, tym większa
    > szansa że trafi do jego sąsiadów, albo kolegów którym podpadł

    Odsiadka to może niekoniecznie - zakaz kierowania pojazdami
    mechanicznymi z groźbą odsiadki w razie zignorowania zakazu. To po pierwsze.

    Po drugie: jego protezę ego należałoby na jego oczach ładnie zezłomować
    ;-> Np. wariant Top Gear (rozstrzeali samochód szybkiego dealera)
    tudzież z poświstem - najpierw brutalne zatarcie silnika, żeby aż się
    gnojek popłakał, a potem prasą w kosteczkę.

  • 17. Data: 2014-06-09 11:02:42
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-06-09, o godz. 07:08:27
    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał(a):

    > Wiesz, na Lubelszczyźnie nie ma takiej rozwiniętej infrastruktury,
    > jak u Was w stolycy, więc się nie dziw,

    LLU to nie lubelskie. To oddzielna enklawa. Tak jak GWE. ;-)
    Bywam dość często w krainie LLU z tej okazji że Teść ma tam działkę na
    którą wyprowadza się na pół roku. 2 tygodnie temu jechałem sobie koło
    6.00 piękna trasą wzdłuż torów w Łukowie. Trasa fajna, nowa, pusta ale
    ma po drodze ronda. Na pierwszym lokals pojechał w poprzek przez
    środkową wysepkę. Na drugim kolejny bardzo się widać spieszył. Ja
    spokojnie prawym pasem i prawym na rondzie. A on lewym pasem mnie przed
    rondem doganiał i śmignął z lewej strony ronda. Mimo że swój pas miał
    wolny. Widocznie musiałby zwolnić a tak to było szerzej. Jak na poranek
    i kilka minut jazdy wrażenia ciut ekstremalne.Aż żałuję że w aucie nie
    miałem akurat rejestratora. ;-)

    Zdrówko

  • 18. Data: 2014-06-09 12:08:26
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > Wiesz, na Lubelszczyźnie nie ma takiej rozwiniętej infrastruktury,

    Przepraszam, macie tam inna PoRD, ruch lewostronny, samochody wymagajace
    do manewru skretu, lub ruszenia, wykonania checklisty z grubej ksiazki?
    Nie czepiam sie LLU, choc jakos dziwnie kierowcy z innych miejscowosci
    radza sobie z ruszaniem i skrecaniem. A ze mamy inzyniera miejskiego od
    ruchu zdolnego wk' swoim uspokajaniem ruchu kazdego anielskiej
    cierpliwosci kierowce, to juz inna sprawa.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 19. Data: 2014-06-09 13:41:36
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Przepraszam, macie tam inna PoRD, ruch lewostronny, samochody wymagajace
    > do manewru skretu, lub ruszenia, wykonania checklisty z grubej ksiazki?
    Inna to taka "pop music singer from Romania". :)
    A PORD mamy jednakowe dla wszystkich.

> [...]
    > ruchu zdolnego wk' swoim uspokajaniem ruchu kazdego anielskiej
    > cierpliwosci kierowce, to juz inna sprawa.
    Problem mają także mieszkańcy innych rejonów kraju..., ale ja nie uogólniam.
    A L(L)U dostało łatkę jakiś czas temu i teraz każdy powtarza, jacy to oni
    źli, tam na tej Lubelszczyźnie.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 20. Data: 2014-06-10 03:45:19
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > A L(L)U dostało łatkę jakiś czas temu i teraz każdy powtarza, jacy to
    > oni źli, tam na tej Lubelszczyźnie.

    Ja tez nie uogolniam, ale pal licho zachowujacych sie jak nacpani
    kierowcow, gorzej, gdy z tych okolic przyjdzie stanowic prawo taki orzel:
    http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/posel.xsp?id=458&ty
    pe=A
    wyGooglaj sobie rewelacyjne pomysly tego yntelygenta.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa