  • 1. Data: 2014-06-06 08:32:22
    Temat: Wizyta "bestii" w Polsce.
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Oglądając i słuchając, bo nie dało się tego uniknąć, informacji o
    wizycie, odniosłem wrażenie, że głównym aktorem była tu "bestia".
    Co chwila dowiadywałem się o jego wspaniałościach, niezawodności i czego
    to on nie zawiera.
    Zdajsię, że towarzyszył mu jakiś prezydent?

    Dlaczego o tym piszę?
    Uderzyło mnie to, że WSZYSTKIE, podobno konkurujące ze sobą publikatory,
    mówiły dokładnie to samo i tak samo!

    Zastanawiające - nieprawdaż?

    Pozdrawiam
    WW
    ,,Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
    Polska będzie wiochą a Polak burakiem".

  • 2. Data: 2014-06-06 15:31:14
    Temat: Re: Wizyta "bestii" w Polsce.
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-06-06 08:32, WW pisze:

    > Zastanawiające - nieprawdaż?

    Ale tam, zastanawiające.
    Służba prasowa wypuściła informację o samochodzie i wszyscy ctrl+c /
    ctlr+v. Zawsze to tak działa.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2014-06-07 11:49:54
    Od: gowit <w...@g...com>

    W dniu piątek, 6 czerwca 2014 08:32:22 UTC+2 użytkownik WW napisał:
> [...]
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > WW
    >
    > "Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem

    Ale o co chodzi???
    Więcej szczegułów dla mniej kumatych tak jak ja :-)