  • 1. Data: 2014-06-08 07:59:25
    Temat: było?
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=6YUBjJiF0tE#t=321
    skąd się tacy biorą?

  • 2. Data: 2014-06-08 08:22:18
    Temat: Re: było?
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-06-08 07:59, megrimsES pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=6YUBjJiF0tE#t=321
    > skąd się tacy biorą?

    Już go namierzają:
    http://www.youtube.com/watch?v=DkTna6aB7Zw

    ciekawe czy na fali odbierania prawek coś mu zrobią...

    PRAWO JEST JAK PŁOT:
    wąż się prześliźnie
    lew go przeskoczy
    a bydło stoi i ryczy

  • 3. Data: 2014-06-08 09:14:15
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.06.2014 07:59, megrimsES pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=6YUBjJiF0tE#t=321
    > skąd się tacy biorą?
    rodzą się. Normalnie, jak każdy inny człowiek. Co prawda oni wykazują
    cechy które na na przestrzeni ostatnich 150 tyś lat z wyłączeniem
    najnowszych 50, doprowadziłyby do ich śmierci, ale ostatnie lata dają im
    możliwość zabicia kogoś innego, i spędzenie kilkunastu lat na naszym
    wspólnym utrzymaniu. Ktoś tu głosował na Korwina? :)

    ToMasz

    PS gdyby społeczeństwo chciało, kierowca BMW już by siedział, a
    przynajmniej nie jeździł. im więcej ludzi zobaczy ten film, tym większa
    szansa że trafi do jego sąsiadów, albo kolegów którym podpadł

  • 4. Data: 2014-06-08 09:34:40
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Jun 2014 07:59:25 +0200, megrimsES napisał(a):

    > skąd się tacy biorą?

    Ze stolycy?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2014-06-08 12:30:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrimsES,

    Sunday, June 8, 2014, 7:59:25 AM, you wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=6YUBjJiF0tE#t=321
    > skąd się tacy biorą?

    Przespałeś dwa dni? ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-06-08 15:45:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** megrimsES pisze tak:

    > skąd się tacy biorą?

    Driving in Poland may be stressful :)

    Due to the driving style of the locals. Driver behaviour is sometimes
    very poor in terms of impatience, rudeness and absence of ordinary
    common sense.

    "Dynamic driving style" is expected :)

    In practice this means that Poles often drive aggressively and
    recklessly, push in, "meander" through surrounding cars, routinely
    disrespect speed limits.

    In heavier traffic it's common to overtake "on 3rd"

    http://wikitravel.org/en/Poland#By_car_2

    --
    Piter

    golf - nic nie póka nic nie stóka

  • 7. Data: 2014-06-08 15:47:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-06-08 07:59, megrimsES wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=6YUBjJiF0tE#t=321
    > skąd się tacy biorą?

    Ma za krótkiego. Z jednej strony adrenalina wydłużająca do co najmniej
    metra, z drugiej czeka na czerwonym jak nie przymierzając gej jakiś.
    Zdecydowanie za krotki. Należy się 3 zdrowaśki za diagnozę.

  • 8. Data: 2014-06-08 19:48:10
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    > Przespałeś dwa dni? ;)

    pewnie tak.

  • 9. Data: 2014-06-09 03:35:28
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > Dynamic driving style" is expected:)

    Taa, moze i expected, ale prawda jest taka, ze u bardzo wielu zapalenie
    sie zielonego swiatla powoli wyzwala tok mysli: "o, cos sie zmienilo,
    hmm, przysiaglbym, ze przed chwila sie palilo czerwone. Czerwone,
    zielone... co to moze znaczyc. I jeszcze zolte sie czasem zapali. Moze
    to cos znaczy? Hmm, moze powinienem pojsc na zakupy, albo zrobic pranie.
    Zaraz! (olsnienie), przeciez jestem w samochodzie, to na pewno ma jakis
    zwiazek. Ah tak, juz wiem, powinienem ruszyc. Tylko czy to na czerwonym
    sie jedzie, czy na zielonym. Zaraz, na czerwonym stalem, to na zielonym
    powinienem jechac. Ale to bez sensu, samochody maja z tylu czerwone
    swiatla, a nie zielone, a jada... Dobra, jade, jak to bylo? jedynka,
    sprzeglo..., nie chyba najpierw sprzeglo. No czego ch' trabisz tam z
    tylu, cos ty taki niecierpliwy"
    Albo ci mistrzowie, co do skretu matizem, lub smartem robia taki zamach,
    jakby powozili road trainem.
    "Anglicy" uwazajcy lewy pas za defaultowy
    Kierowcy LLU i taksowkarze zdolni wykonac manewr od czapy w dowolnym
    momencie.
    Do tego moj "ulubiony" Miejski Inzynier (bez)Ruchu.
    A potem ktos wypisuje, ze w Polsce ktos sie czasem wk' i zatrabi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2014-06-09 07:08:27
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > "Anglicy" uwazajcy lewy pas za defaultowy
    > Kierowcy LLU i taksowkarze zdolni wykonac manewr od czapy w dowolnym
    > momencie.
    Wiesz, na Lubelszczyźnie nie ma takiej rozwiniętej infrastruktury, jak u Was
    w stolycy, więc się nie dziw,
    że nie umiemy jeździć. Taki tramwaj np. to zjawisko dla każdego
    Lublinianina. My jesteśmy zacofani pod tym względem, u nas co najwyżej
    trolejbusy jeżdżą, nie to co u Was.
    Co do taksówkarzy, to też dawno nie miałem okazji widzieć manewru, którego
    się nie spodziewałem lub który utrudniłby mi życie.
    Może to jakiś lokalny folklor Twojej zakorkowanej miejscowości?
    A tak poważnie to pierdolisz Waćpan bez ładu i składu, uogólniając i
    obrażając wielu kierowców, którym przyszło żyć
    na terenie Lubelszczyzny.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO