eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybus i minikoparkaRe: bus i minikoparka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: MalyMJ <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: bus i minikoparka
    Date: Sun, 17 Oct 2010 14:44:05 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 49
    Message-ID: <i9er2p$mmm$1@news.onet.pl>
    References: <i9ekof$4rj$1@news.onet.pl> <i9elpk$7ic$1@news.onet.pl>
    <i9ems5$ai9$1@news.onet.pl> <i9eq17$o83$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: abce212.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1287319449 23254 83.6.220.212 (17 Oct 2010 12:44:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Oct 2010 12:44:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    In-Reply-To: <i9eq17$o83$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2318784
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-17 14:27, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
    > W dniu 2010-10-17 13:32, MalyMJ pisze:
    >>>> Wie może ktoś jak to jest z przewożeniem minikoparki w busie (w
    >>>> środku).
    >>>> Ciężar około 1,2 - 1,6 tony. Da się z tym jakoś normalnie jechać czy to
    >>>> już raczej ekstramlna jazda jest? No i jaka wysokość światła drzwi jest
    >>>> potrzebna żeby wjechać takim minikopem do środka?
    >>>> Do tego jeszcze jakieś kombinacje z podjazdem...
    >> Nowe Ducato l2h2 silnik 120km furgon35, dmc 3490kg, ładowność 1565kg\
    > Na przyczepę też musisz wjechać - więc sprawę podjazdu masz do
    > rozwiązania w każdym wypadku.
    > Wysokość drzwi tylnych to 1790mm(H2) 2030mm(H3) - to musisz przymierzyć
    > do konkretnej koparki.
    > Wysokość progu 560mm - przy nieobciążonym aucie.
    >

    wysoko ale coś się wymyśli

    >>
    >> nowy master jest jeszcze lżejszy, więc ładowność większa
    >>
    >> więc "cyferki" są ok, pytanie tylko czy da się tym normalnie jechać
    >
    > Da się bez problemu :), choć zależy co uważasz za normalnie.
    > Z tą masą nie licz na osiągi auta sportowego - szczególnie pod górę i
    > zostaw sobie znaczny kawałek miejsca do hamowania - pamiętaj o
    > bezwładności.
    > W zakręty też nie możesz wchodzić jak wóz F1 - co jest co jest zrozumiałe.
    > To auto ma też wersję z tym samym silnikiem o podwyższonej ładowności
    > (ale to już nie "B" :) )
    >

    normalnie czyli tempem emeryckim na miejsce zlecenia

    > Musisz zwrócić uwagę na mocną i sztywną podłogę - rozkładającą nacisk
    > punktowy gąsienic na CAŁĄ powierzchnię podłogi auta (IMHO płyta OSB
    > 22mm, na to sklejka kontenerowa 18mm gęsto skręcone ze sobą gęsto, aby
    > się nie gięło) oczywiście podłoga mocowana do nadwozia.
    > W przeciwnym razie podłoga się zacznie giąć.
    > Do tego punkty kotwiczenia do konstrukcji + mocne pasy (i to używane, a
    > nie "na stanie")
    > Bo w razie "W" koparka wyląduje na twoich plecach (gródź zmiecie jakby
    > była z papieru) czego Ci nie życzę oczywiście.
    >

    tak zdaję sobie sprawę z tego że waży trochę więcej niż krążek kabla

    Pozdrawiam
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: