eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniabudzenie telefoniczne a zajety numerRe: budzenie telefoniczne a zajety numer
  • Data: 2012-05-11 19:11:00
    Temat: Re: budzenie telefoniczne a zajety numer
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik medly napisał:
    > Co się stanie gdy zamówimy telefoniczne budzenie, a w tym czasie będzie
    > zajęty telefon? Nie zadzwoni wcale, czy centrala będzie czekać aż się
    > zwolni linia, a może przerwie połączenie? :)

    Przerwać na pewno nie przerwie, bo i po co?
    Skoro dzwoni u abonenta lub ten gada, to znaczy, że budzenie nie
    potrzebne. Są priorytety i trwającej rozmowy przerwać nie można.
    Nie wiem jak jest obecnie, ale w "dawnych" czasach, w przypadku
    zajętości centrala dzwoniła po zwolnieniu linii. A w przypadku nie
    podniesienia słuchawki przez abonenta powtarzała dzwonienie, chyba ze
    trzy razy w trzyminutowych odstępach.
    Wszystko było kwestą ustawień centrali, w tym wypadku 5ESS.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: