  • Data: 2010-11-29 07:02:09
    Temat: Re: budowa kanalizacja przez samorz?dy
    Od: Ziolko <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-28 23:41, Olek pisze:

    > Jeśli kanał technologiczny pozostanie własnością zarządcy drogi, będzie
    > tak duży jak potrzeba do zaspokojenia wszystkich co się zgłosili przed
    > jego budową, będzie dzierżawiony za opłatą, to w czym problem?
    > Może jednak nie będzie "jak zwykle".
    Olek mnie chodziło o sytuacje, że zgłąsza się pierwszy ISP i urząd
    kładzie rurę np 110, w takim przypadku to ciężko będzie zapchać światło
    takiej kanalizacji ... boję się polskiej "kombinatoryki" i nie chodzi
    mi o wariacje z powtórzeniami ;-P.

    Pomału uczymy się współpracować ze sobą, a nie tylko wojowac ....
    ci co to są wstanie zrozumiec i unieść się ponad włąsne EGO ....

    moga dużo zarobić pieniędzy i dac radość ludziom ...