  • Data: 2010-11-30 20:33:26
    Temat: Re: budowa kanalizacja przez samorządy
    Od: ziolko <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-30 20:09, icek2 pisze:
    > serdeczne dziękuję!
    >
    > http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&new
    s_cat_id=168&news_id=5752&layout=2&page=text

    fajnie tylko pojawia mi sie wątpliwość ...

    Załóżmy, ze gmina robi remont drogi na odcinku 10 km, ale zostaje
    jeszcze 4 km. Gmina ma prawo remontować tyle drogi ile chce .....

    Jeśli się zgłoszę i wybudują kanał, to po co mi dzierżawa??
    Brakuje mi dalej 4 km !!!!

    Albo więc nie zgłaszam chęci na kanał ...
    albo płacę pieniądze i liczę, ze za 3-4 miesiące wybudują brakujące 4 km
    albo wybuduję za swoje 4 km .....

    Czy cos pominąłem ??

    hmm jeśli sie nie zdecyduję na dzierżawe niepełnego kanału to gmina nie
    wybuduje kanału i za rok może być sytuacja, ze będą budować brakujące 4
    km i wtedy ......... co??

    Gminy nie są zainteresowane budowa kanału technologicznego .... bez
    "bezwzględnego " nakazu budowy będzie ciekawie .....

    Czy jestem pesymistą??