  • 1. Data: 2012-11-08 14:57:44
    Temat: breloczek trojanski
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,128028
    59,Dostales_za_darmo_breloczek_do_kluczy__Wyrzuc_go_
    .html

    Przestępcy znaleźli kolejny sposób, jak oszukać naiwnych ludzi. Na
    stacjach benzynowych i parkingach rozdają za darmo kierowcom breloczki
    do kluczy. W środku jest specjalny chip, dzięki któremu mogą
    sprawdzić, kiedy właściciela breloczka nie ma w domu i włamać się do
    środka. .
    Informację o procederze szczecińska polska policja otrzymała od
    kolegów z Niemiec i Holandii. - Tam od jakiegoś czasu, głównie na
    stacjach benzynowych i parkingach, oferowane są za darmo breloczki do
    kluczy, w których znajdują się chipy. Rozdają je głównie Rumuni -
    wyjaśnia podkom. Przemysław Kimon, rzecznik zachodniopomorskiej
    policji.

    Kiedy już kierowca przyjmie breloczek, przestępcy śledzą go, aż do
    miejsca zamieszkania. Następnie, kontrolując sygnał z breloczka
    (zakładając, że właściciel będzie go miał przy sobie), czekają aż
    wyjdzie z domu. I wtedy okradają mieszkanie.

    J.

  • 2. Data: 2012-11-08 15:12:12
    Temat: Re: breloczek trojanski
    Od: PJ <p...@g...com>

    a teraz za kare masz przeczytac na glos w oryginale :-)

    http://www.niederlausitz-aktuell.de/artikel_6_24943.
    php

    P.

  • 3. Data: 2012-11-08 15:22:18
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Uzytkownik "PJ" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    v.googlegroups.com...
    >a teraz za kare masz przeczytac na glos w oryginale :-)
    >
    > http://www.niederlausitz-aktuell.de/artikel_6_24943.
    php

    No i sprawa sie rypla.
    Za drogo.

  • 4. Data: 2012-11-08 15:24:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > (zakładając, że właściciel będzie go miał przy sobie), czekają aż
    > wyjdzie z domu. I wtedy okradają mieszkanie.

    Równie dobrze mogą patrzeć, czy wyszedł, bez żadnych breloczków. I co,
    sami samotni ludzie na tym świecie żyją? Brednia to jakaś kompletna.

    MJ

  • 5. Data: 2012-11-08 15:32:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Aby powstrzymać rozprzestrzenianie się tej bezsensownej mistyfikację,
    proszony jest o przekazanie wiadomości, że nie wymaga się przyjaciół i
    znajomych!"

    MJ

  • 6. Data: 2012-11-09 16:12:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    >"Aby powstrzymać rozprzestrzenianie się tej bezsensownej
    >mistyfikację,
    >proszony jest o przekazanie wiadomości, że nie wymaga się przyjaciół
    >znajomych!"

    Uuuu, skoro jest dementi to musiala to byc prawda :-)

    Moze to i nieprawdziwe, moze ktos wymyslil ... ale w sumie nie takie
    trudne do realizacji.

    Bo w sumie ... ja bym pomysl tworczo rozwinal. Np retransmitter danych
    z kart pay-pass, czy np z transpondera w kluczyku.
    Spisz sobie wygodnie w domu, a auto ci odjezdza ... mimo immobizera

    Jesli policja tak zywo dementuje ... moze sama rozdaje ? :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-11-09 16:48:18
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 09-11-2012 o 16:12:18 J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Moze to i nieprawdziwe, moze ktos wymyslil ... ale w sumie nie takie
    > trudne do realizacji.

    No bo różne rzeczy można schować w breloczku i do różnych niecnych celów
    ich użyć ale akurat do sprawdzania czy ktoś jest w domu to się słabo
    nadaje.

    --
    SW3
    ----