  • 21. Data: 2016-04-29 00:12:10
    Temat: Re: booster parametry
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-04-27 o 23:04, re pisze:

    > Nauczysz mnie, wuju ?

    Musisz wymóc na programie, którego używasz do pisania na usenet, aby na
    początku każdego cytowanego wiersza wstawiał znacznik cytatu,
    standardowo jest to "> ".
    Nie wiem, gdzie to się dokładnie w Windows Live Mail - którego zdaje się
    używasz - ustawia, ale sądzę, że przy odrobinie chęci dasz sobie radę.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 22. Data: 2016-04-29 12:31:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** LEPEK pisze tak:

    > Nie wiem, gdzie to się dokładnie w Windows Live Mail - którego
    > zdaje się używasz - ustawia, ale sądzę, że przy odrobinie chęci
    > dasz sobie radę.

    hue hue HWDM$

    "Time to consider moving to a better newsreader. Microsoft doesn't like
    Usenet because they cannot control either its content or its protocol"
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    chyba nawet quotefix nie da rady na chorobę Windows Live Mail 15

    http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

    --
    Piter

    golf mk2
    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 23. Data: 2016-04-29 20:49:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LEPEK"

    > Nauczysz mnie, wuju ?

    Musisz wymóc na programie, którego używasz do pisania na usenet,
    ---
    Zaraz zaraz ... mieliście mnie nauczyć. Jak chodzi o program to sprawa
    wygląda zupełnie inaczej.

    aby na
    początku każdego cytowanego wiersza wstawiał znacznik cytatu,
    standardowo jest to "> ".
    ---
    Widzę, że jesteś specjalistą. Czy możesz podać nazwę standardu, który to
    opisuje ?

    Nie wiem, gdzie to się dokładnie w Windows Live Mail - którego zdaje się
    używasz - ustawia,
    ---
    To ja Ci powiem. Ten program po prostu nie ma takiej możliwości.

    ale sądzę, że przy odrobinie chęci dasz sobie radę.
    ---
    A znasz takie powiedzenie "nie ucz ojca dzieci robić" ? :-)

  • 24. Data: 2016-04-29 21:22:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PiteR"

> [...]

    "Time to consider moving to a better newsreader. Microsoft doesn't like
    Usenet because they cannot control either its content or its protocol"

    Ta, mały kazio robi za rzecznika Microsofta.

  • 25. Data: 2016-04-30 11:08:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 29 Apr 2016 20:49:18 +0200, re napisał(a):

    > Widzę, że jesteś specjalistą. Czy możesz podać nazwę standardu, który to
    > opisuje ?

    To jest trochę jak z higieną osobistą w towarzystwie.
    Nie ma ustawy która zakazuje śmierdzieć, ani żadnego spisanego standardu.
    Jednak użytkownicy Usenetu przez dziesięciolecia wypracowali pewne
    standardy higieny które respektują i obyczaj każe się dostosować.

    A w tym usenetowym towarzystwie właśnie wydzielasz bardzo brzydki zapach i
    ludzie zwracają Ci na to uwagę.
    A Ty raz mówisz że żadna ustawa nie zakazuje Ci śmierdzieć, a raz że to
    zapach kosmetyku renomowanej firmy produkującej nawozy naturalne "zapach
    maciory".

  • 26. Data: 2016-04-30 11:10:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** re pisze tak:

    > Ta, mały kazio robi za rzecznika Microsofta.

    Microsoft to pewnie ma Usenet w dupie. Teraz się zajmuje kafelkami i
    rozkminia jak naprawić Preparing Automatic Repair zjebany w win 8

    Usenet może ew boleć polskich buraków z kierownictwa wiodących portali
    choć ich target tłumok-fejsbukowy nie znajdzie usenetu i nie zarazi się
    wrogimi treściami.

    jednakowoż CHWD Microsoftowi za utrudnianie użytkownikowi
    kontroli nad windowsem.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 27. Data: 2016-04-30 11:21:55
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    <cut>
    LOL!

  • 28. Data: 2016-04-30 11:30:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 30 Apr 2016 11:21:55 +0200, sirapacz napisał(a):

    > <cut>
    > LOL!

    A nawet ktoś to jednak spisał:
    http://www.ietf.org/rfc/rfc3676.txt

  • 29. Data: 2016-04-30 13:49:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

> [...]

    A Ty raz mówisz że żadna ustawa nie zakazuje Ci śmierdzieć, a raz że to
    zapach kosmetyku renomowanej firmy produkującej nawozy naturalne "zapach
    A ja uważam, że jedynym celem twojej wypowiedzi jest chęć obrażenia mnie,
    czyli zwykły brak kultury.

  • 30. Data: 2016-04-30 15:54:00
    Temat: Re: re do szamba
    Od: "Danekol" <w...@o...lw>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > ---
    > A ja uważam, że jedynym celem twojej wypowiedzi jest chęć obrażenia mnie,

    Smierdziel zarzuca drugiemu brak kultury :)))
    Obrazić śmierdziela to mało.
    Śmierdziela należy wrzucic do szamba,
    bo tam jest miejsce śmierdziela.