  • Data: 2016-01-07 12:00:47
    Temat: Re: booster / akku rozruchowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "P.B." napisał w wiadomości grup
    .net...
    Dnia Tue, 5 Jan 2016 12:42:58 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    [...] https://www.youtube.com/watch?v=87Zgq7wsi24
    > Jak tam siedzi akumulator 17Ah to co ma nie dzialac.

    >Akumulator to pikuś. Ja chcę zobaczyć te 900 A przepływające przez
    >przewody
    >grubości sznurówki.

    przez chwile poplyna, a jak widac plynie tylko przez chwile.

    Tylko jeszcze zrodlo jest potrzebne. Akumulatorek maly tyle nie
    wydoli, ale niechby wydolil ze 100A, to moze zapali.
    Tylu tez raczej nie wydoli, wiec chyba supercap ... ale tu sie nie
    znam.

    Nawiasem mowiac - silnikowi zdarza sie odpalic po podladowaniu
    akumulatora przez 15 minut pradem ~5A.
    To jest cos, co mozna wydoic z zestawu li-ion wielkosci jak na filmie.
    No ale tu tak nie dziala...

    J.