  • Data: 2009-04-14 21:31:22
    Temat: Re: bocznik do pomiaru prądu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "GregZorbaEmmanuelYork" <f...@a...cy_ROT13> wrote in message
    news:grln2n$9ck$6@news.dialog.net.pl...

    > Aż z ciekawości rozprułem Wellerke ;)
    > Nie, ewidentnie jest to magnes wprasowany w grot, grot sie nagrzewa razem
    > z magnesem, traci właściwości, druga część sie oddala i odłącza zasilanie
    > za pomocą prymitywnego styku sterowanego cięgnem.

    Raczej niemożliwe. Stwierdzasz że w grocie jest magnes bo
    materiał ferromagnetyczny już się zdążył ochłodzić i namagnesować.
    Albo śrubokręt czy czym tam testujesz jego magnetyzm jest już
    namagnesowany i przyciąga kawałek grota pokrytego powłoką ferro.

    > Groty mają różne magnesy, o różnych temperaturach wyłączenia.

    To jest oczywista oczywistość - ale to nie są magnesy a tylko
    groty pokryte są ferromagnetyczną powłoką (stopem) który
    wchodzi w punkt Currie w róznych temperaturach w zależności
    od swojego składu i tak się reguluje temperaturę średnią grota...