  • Data: 2009-04-08 13:50:07
    Temat: Re: bmw k100 olej
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu pisze:

    > Ja nie mowie ze nie.

    ja tak nie odebrałem, tylko podałem sprawdzonego producenta, którego
    znam. ;)

    > Generalnie jest to olej ktory nie jest dostepny
    > od reki na wiekszosci stacji benzynowych.

    powiem więcej, na stacjach benzynowych nigdy nie spotkałem Midlanda,
    niestety jest bardzo ciężko osiągalny. :(
    Ja mam to szczęście, że mam u siebie dostępny z beczek lub w bańkach,
    ale ogólnie "w trasie" czy "na mieście" ze świecą szukać... :(

    --
    (Po)zdrówka! falco
    sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175