  • Data: 2015-02-07 21:48:01
    Temat: Re: bluray 3d i zwykly kabel hdmi
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekP" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:54d5a8be$0$2185$65785112@news.neostrada.pl...
    > No kupiłem jakiś zwykły kabel hdmi za 20 pare złoty i nie działa bluray,
    > sprawdzałem też na innym i też odtwarzacz nie działa, załącza sie, menu
    > sie pokazuje, a pozniej że nie ma sygnału. Kable dobre bo z innymi
    > urzadzeniami wspolpracuja.

    To w końcu odtwarzacz nie działa, czy działa, ale wyświetla tylko menu?
    Pisz jaśniej, bo w kazdym zdaniu podajesz sprzeczne informacje.
    Może dtwarzacz daje sygnał Full HD, a Twój TV nie obsługuje sygnału Full HD?

    > Czytalem o jakis kablach hdmi 1.3, 1.4., kablach hdmi ethernet, moze taki
    > musze miec bo mam wifi w bluray.

    Kabel HDMI Ethernet, potrafi połączyć oba urządzenia siecią przewodową
    Ethernet (oczywiście jesli urządzenia obsługują tą funkcję).

    --
    Pozdrawiam,

    yabba