eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmblueconnect prepaid - błąd! w systemie rozliczeń - ginie kasa i jak się sam(?!) nie zgłosisz to nie oddają › Re: blueconnect prepaid - błąd! w systemie rozliczeń - ginie kasa i jak się sam(?!) nie zgłosisz to nie oddają
  • Data: 2009-12-22 16:50:30
    Temat: Re: blueconnect prepaid - błąd! w systemie rozliczeń - ginie kasa i jak się sam(?!) nie zgłosisz to nie oddają
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od brum
    z dnia: 2009-12-22 16:31:

    > mam wrazenie, ze kiedys juz narzekales na ere
    > skoro to taki szajs, to w jakim celu sie tego trzymasz ?
    tak w maju wywinęli trochę inny numer, ale też na kasę, potem
    przeprosili i oddali :]

    teraz jest numer na kasę v2.0 ciekawe czy też przeproszą?

    ja nie narzekam, ja ostrzegam innych co mają też BC, że ERA sama z
    siebie tej kasy nie oddaje, jak ktoś nie zauważy to... "nie mamy Pana
    płaszcza i co Pan nam zrobi"

    no niestety zaszłość decyzyjna, mamy te ich karty, a urządzenia są po
    całej Polsce, ale już niedługo :] na szczęście jest konkurencja...
    ciekaw jestem jaki tam jest burdel, bo ten w erze już trochę poznaliśmy ;)

    Paweł