  • 1. Data: 2010-10-23 15:05:51
    Temat: blokujące tiroloty
    Od: Pedro <p...@o...pl>

    Gdzie dzwonić i co robić gdy parówy w tirolotach blokują prawy i lewy
    pas przed przewężeniami, jadąc koło siebie równą prędkością?! Robić
    zdjęcia tablic i sytuacji(np byłem w połowie Tira który jechał na lewym
    pasie i chciał mnie przytulić do lewej bandy, dobrze że zostało dla mnie
    miejsca między jezdnia a barierką[trawnik]{A4 przewężanie przed
    Wrocławiem), gdzie wysłać?

    Ja się pytam gdzie przy takich akcjach jest Inspekcja Transportu
    Drogowego, przecież te parówy nawołują się przez CB, więc wiadomo gdzie
    i co!

  • 2. Data: 2010-10-23 16:03:45
    Temat: Re: blokujące tiroloty
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 23-10-2010 o 15:05:51 Pedro <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > pasie i chciał mnie przytulić do lewej bandy, dobrze że zostało dla mnie
    > miejsca między jezdnia a barierką[trawnik]{A4 przewężanie przed

    Nie piekl się, często przed takimi zwężeniami jest znak zakazu
    wyprzedzania, więc taki triol jedzie równo aby nie złamać prawa :P

  • 3. Data: 2010-10-23 17:17:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Oct 2010 15:05:51 +0200, Pedro wrote:
    >Gdzie dzwonić i co robić gdy parówy w tirolotach blokują prawy i lewy
    >pas przed przewężeniami, jadąc koło siebie równą prędkością?! Robić

    Nigdzie nie dzwonic, a co robic - ustawic sie za takim i jechac az do
    zwezenia. Mozesz pod nosem klac drogowcow ze tak wolno pracuja :-)

> [...]
    >pasie i chciał mnie przytulić do lewej bandy, dobrze że zostało dla mnie
    >miejsca między jezdnia a barierką[trawnik]{A4 przewężanie przed

    A co bedziesz po proznicy wysylal. Nastepnym razem zadzwon .. w bok
    tira, potem na policje - 6 pkt go wychowa :-)

    >Ja się pytam gdzie przy takich akcjach jest Inspekcja Transportu
    >Drogowego, przecież te parówy nawołują się przez CB, więc wiadomo gdzie
    >i co!

    A gdzie ma byc ? Tez utknela w korku :-)

    No i co z tego ze wiadomo - tobie wolno jechac lewym, jemu tez wolno
    jechac lewym, tobie sie spieszy, jemu sie spieszy nawet bardziej - ale
    korek jest, nie przefruniecie.
    Jak sie zmowia przez CB to wladze beda juz kompletnie bezradne.
    No, moze by nawet cos poradzily jakby bardzo chcialy, ale co ty -
    jestes choc kolega przewodniczacego zeby ci szybki przejazd zapewnic ?
    :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-10-23 18:12:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Pedro pisze:
    > Gdzie dzwonić i co robić gdy parówy w tirolotach blokują prawy i lewy
    > pas przed przewężeniami, jadąc koło siebie równą prędkością?!
    jeżeli jesteś pewien ze to wykroczenie, to telefon/kamera, nakręć
    filmik, i na dowolny komisariat. 30 minut i będziesz wolny, kierowca
    dostanie mandat.

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-10-23 18:40:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 18:12:51 +0200, ToMasz napisał(a):

    > jeżeli jesteś pewien ze to wykroczenie, to telefon/kamera, nakręć
    > filmik, i na dowolny komisariat. 30 minut i będziesz wolny, kierowca
    > dostanie mandat.

    no chyba, że okaże się, że wcześniej przed tym zwężeniem był (jak to zwykle
    bywa) zakaz wyprzedzania i mandat dostanie osoba filmująca

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-10-23 19:33:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Oct 2010, Waldek Godel wrote:

    > no chyba, że okaże się, że wcześniej przed tym zwężeniem był (jak to zwykle
    > bywa) zakaz wyprzedzania i mandat dostanie osoba filmująca

    Ale chyba tylko pod warunkiem, że korekt w żadnym momencie nie staje?
    (bo zakazu omijania nie wspomniano ;))

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2010-10-23 19:53:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...info napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > no chyba, że okaże się, że wcześniej przed tym zwężeniem był (jak to
    > zwykle bywa) zakaz wyprzedzania i mandat dostanie osoba filmująca

    za co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 8. Data: 2010-10-23 19:57:07
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 17:40:36 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > no chyba, że okaże się, że wcześniej przed tym zwężeniem był (jak to
    > zwykle bywa) zakaz wyprzedzania i mandat dostanie osoba filmująca
    Za co? Przeciez nie wyprzedza. :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 9. Data: 2010-10-23 21:11:26
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Pedro <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja się pytam gdzie przy takich akcjach jest Inspekcja Transportu
    > Drogowego, przecież te parówy nawołują się przez CB, więc wiadomo gdzie

    Trawnikiem brać, trawnikiem !

    tak do 120km/h trawnikiem idzie jechać chwilę (trzęsie), i komp
    uznaje że poślizg. ale na Tira wystarczy.

    pozdrawiam.

  • 10. Data: 2010-10-23 22:02:09
    Od: "KiG" <f...@g...pl>

    Użytkownik "MM" napisał:

    > Nie piekl się, często przed takimi zwężeniami jest znak zakazu
    > wyprzedzania, więc taki triol jedzie równo aby nie złamać prawa :P

    Przecież zgodnie z konwencją wiedeńską w takiej sytuacji to nie
    wyprzedzanie.

    --
    KiG