  • Data: 2010-11-29 23:34:43
    Temat: Re: [blog][zale sie] sruby i klucz
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-29 23:12, Rafał Grzelak pisze:

    > Taki wlasnie mam zamiar kupic. Moze nawet do samoobrony sie nada :>

    Najlepiej kup osobno nasadkę w odpowiednim rozmiarze i sam klucz na 1/2"
    (zwróć uwagę na odpowiednią długość tego krótszego ramienia żeby nie
    uderzać potem ręką o felgę przy odkręcaniu).

    > ASR lapie sie do 'przycierania'?
    > Dzis troche do roboty mial, chociaz glownie to i tak stalem w korku.

    ASR raczej nie powinien. Pytanie jeszcze czy masz taki działający tylko
    na silnik, czy też taki który hamulcami robi "niby szperę".

    Ale tak czy siak w normalnych warunkach nie powinien.
    Chociaż np. ESP podczas szybkiej jazdy po śliskim potrafi mocno
    śmierdzieć hamulcami.