eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[blog][zale sie] sruby i kluczRe: [blog][zale sie] sruby i klucz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Rafał Grzelak <s...@d...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [blog][zale sie] sruby i klucz
    Date: Mon, 29 Nov 2010 23:12:39 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 44
    Message-ID: <v...@4...rg>
    References: <1...@4...rg>
    <4cf419a1$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 228-bem-18.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1291068754 6920 85.222.9.228 (29 Nov 2010 22:12:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Nov 2010 22:12:34 +0000 (UTC)
    X-User: theraf
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329616
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 29 Nov 2010 22:22:39 +0100, Tomasz Pyra wrote:

    > Bo klucz powinien być z metalu - wtedy by się nie połamał ;)
    > Porządne narzędzie to podstawa - dobrym kluczem albo urwiesz śrubę, albo
    > zrobisz jej łeb na okrągło, a go nie połamiesz.

    Taki wlasnie mam zamiar kupic. Moze nawet do samoobrony sie nada :>

    > Sprawdź też czy hamulec Ci nie przyciera, bo takie efekty z zapieczonymi
    > śrubami mogą być związane z jakimiś hutniczymi temperaturami z okolic
    > hamulców.

    ASR lapie sie do 'przycierania'?
    Dzis troche do roboty mial, chociaz glownie to i tak stalem w korku.

    > Pytanie też jak dokręcono tą śrubę po poluzowaniu w zakładzie - bo w
    > niektórych warsztatach jak dobijają kluczem pneumatycznym śruby to tam
    > są przekroczone wszelkie rozsądne momenty dokręcania śrub.

    Ja sam dokrecalem, recznie i bez napinania sie.
    Dlatego zdziwilem sie ze znowu jest problem.
    Ta jedna co sie nie poddala chyba ma troche wyrobiona glowke, no ale w
    warsztacie gosc odkrecal ja na moich oczach, wiec musi sie dac...

    Pewnie przynajmniej jedna srube bedzie trzeba wymienic.

    > Pytanie też czy nie masz już zniszczonego gwintu w piaście - jeżeli
    > gwint nie jest jeszcze mocno zniszczony, to można wkręcić szpilki.
    > Jeżeli jest już mocno zniszczony to trzeba wymienić piastę.
    >
    > Jeżeli uszkodzony jest gwint śrub, to kup nowe śruby.
    > Do sprawdzania gwintów najłatwiej użyć gwintownika do gwintu
    > wewnętrznego lub narzynki do gwintów śrub.
    > W ostateczności wystarczy nowa śruba i nakrętka.

    Coz - myslalem, ze skoro mam cale, gotowe kola zimowe to ominie mnie
    paniczne kolejkowanie sie do gumiarza jak tylko spadnie troche sniegu. :)

    A tu taki psikus... dobrze, ze poprzedni wlasciciel nie przyspawal tych
    kol.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: