-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
order3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx
02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
Date: Mon, 29 Nov 2010 22:35:42 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [blog][zale sie] sruby i klucz
References: <1...@4...rg> <o...@r...power.pl>
<id13s6$6jl$1@news.dialog.net.pl>
In-Reply-To: <id13s6$6jl$1@news.dialog.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <4cf41caf$0$27041$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.196.172
X-Trace: 1291066544 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27041 83.23.196.172:56020
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329593
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-29 21:53, Tata pisze:
> Instrukcja Seata, ZABRANIA smarowania jakimkolwiek smarem, śrub
> mocujących koła! Instrukcja obsługi Toledo, str. 3.68, cyt: "...-w
> żadnym wypadku nie wolno ich powlekać smarem lub olejem!".
Bo ludzie to czasami wpadną na takie pomysły, że zamiast wnikać w
szczegóły lepiej po prostu napisać że nie wolno i już.
Nie zdziwiłbym się gdyby niejeden już unurzał śruby w jakimś Towocie,
albo zalał wszystko WD-40 i może nawet nie tyle to się rozkręciło co
zapaprał tym tarcze hamulcowe.
Dlatego np. w instrukcjach znajdziesz zakaz uruchamiania na pych ze
względów przeciwpożarowych (spróbuj zgadnąć jak to trzeba zrobić). Samo
w sobie nie jest to niczym złym, ale jak ktoś wykaże się dużą dozą
inwencji to da radę podpalić samochód.
Do gwintów dostępne są smary montażowe, a nawet specjalne kleje po
użyciu których gwint jest doskonale zabezpieczony przed odkręceniem się.
Tyle że zarówno tego jakie to środki i jak je aplikować to już nikt w
instrukcji samochodu pisał nie będzie.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.10 23:12 Rafał Grzelak
- 29.11.10 23:34 Tomasz Pyra
- 29.11.10 23:41 Rafał Grzelak
- 30.11.10 06:42 MadMan
- 30.11.10 09:16 Jakub Witkowski
- 30.11.10 15:02 Yogi\(n\)
- 30.11.10 17:33 J.F.
- 30.11.10 17:35 J.F.
- 01.12.10 00:19 Yogi\(n\)
- 01.12.10 02:40 BartekK
- 01.12.10 12:45 Sebastian Kaliszewski
- 01.12.10 14:23 WS
- 01.12.10 19:30 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=