-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
order3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx
02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
Date: Mon, 29 Nov 2010 22:35:42 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [blog][zale sie] sruby i klucz
References: <1...@4...rg> <o...@r...power.pl>
<id13s6$6jl$1@news.dialog.net.pl>
In-Reply-To: <id13s6$6jl$1@news.dialog.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <4cf41caf$0$27041$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.196.172
X-Trace: 1291066544 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27041 83.23.196.172:56020
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329593
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-29 21:53, Tata pisze:
> Instrukcja Seata, ZABRANIA smarowania jakimkolwiek smarem, śrub
> mocujących koła! Instrukcja obsługi Toledo, str. 3.68, cyt: "...-w
> żadnym wypadku nie wolno ich powlekać smarem lub olejem!".
Bo ludzie to czasami wpadną na takie pomysły, że zamiast wnikać w
szczegóły lepiej po prostu napisać że nie wolno i już.
Nie zdziwiłbym się gdyby niejeden już unurzał śruby w jakimś Towocie,
albo zalał wszystko WD-40 i może nawet nie tyle to się rozkręciło co
zapaprał tym tarcze hamulcowe.
Dlatego np. w instrukcjach znajdziesz zakaz uruchamiania na pych ze
względów przeciwpożarowych (spróbuj zgadnąć jak to trzeba zrobić). Samo
w sobie nie jest to niczym złym, ale jak ktoś wykaże się dużą dozą
inwencji to da radę podpalić samochód.
Do gwintów dostępne są smary montażowe, a nawet specjalne kleje po
użyciu których gwint jest doskonale zabezpieczony przed odkręceniem się.
Tyle że zarówno tego jakie to środki i jak je aplikować to już nikt w
instrukcji samochodu pisał nie będzie.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.10 23:12 Rafał Grzelak
- 29.11.10 23:34 Tomasz Pyra
- 29.11.10 23:41 Rafał Grzelak
- 30.11.10 06:42 MadMan
- 30.11.10 09:16 Jakub Witkowski
- 30.11.10 15:02 Yogi\(n\)
- 30.11.10 17:33 J.F.
- 30.11.10 17:35 J.F.
- 01.12.10 00:19 Yogi\(n\)
- 01.12.10 02:40 BartekK
- 01.12.10 12:45 Sebastian Kaliszewski
- 01.12.10 14:23 WS
- 01.12.10 19:30 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-10 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS