  • Data: 2010-10-05 15:53:20
    Temat: Re: bledna decyzja = SM / laweta
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:
    > W dniu 2010-10-05 10:25, MariuszM pisze:
    > (...)
    >
    > Nie znasz mnie, wyciągasz nieuzasadnione wnioski,

    Wnioski wyciągnął zapewne na podstawie tego, co tu wypisujesz.

    > a prawa nie
    > szanujesz

    Prawo nie jest osobą, żaden szacunek mu się nie należy. Należy je
    przestrzegać i to tylko pod warunkiem, że nie łamie innego, ważniejszego
    prawa.

    > i nie przestrzegasz. Nie, nie jestem zastraszony, policjanta
    > jak widzę to mam do niego szacunek, a jak mi da pałą po plecach
    > w nieuzasadnionym przypadku to będę dochodził stosownej rekompensaty.
    > Będę również wymagał od tej policji realizacji prawa w postaci
    > wyłapywania i karania kierowców, którzy dość dowolnie podchodzą
    > sobie do przepisów.

    A ci kierowcy mają prawo nie przyjąć kary nałożonej przez policję. I nie
    ma to nic wspólnego z cwaniakowaniem.

    \SK