  • Data: 2010-10-05 18:09:33
    Temat: Re: bledna decyzja = SM / laweta
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-05 16:16, Sebastian Kaliszewski pisze:
    (...)
    > Ciesze się na wyraz, że podpierasz się uchylonym przepisem.

    LOL - ja się podpieram? Gdybyś był łaskaw zauważyć, to nie
    ja się nim podpierałem :)

    > Nie, to Ty masz totalitarne pojęcie o prawie.

    Bynajmniej - nawet w polskim prawie istnieje coś takiego jak
    intencja ustawodawcy (w krajach bardziej 'cywilizowanych' wręcz
    jest stosowna preambuła w poszczególnych aktach prawnych)
    i tak też te akty należy interpretować. Nie ma to nic wspólnego
    z totalitaryzmem (o ile w ogóle rozumiesz co to znaczy).
    W tym co tutaj wiele osób napisało, widać bardzo wyraźnie
    'falandyzację prawa'.

    Generalnie to bardzo mi się podobało dorabianie ideologii
    do prostej rzeczy - parkowania na B-36 + T-24. Złapali za
    rękę - to powiedz, że nie twoja, a jak ktoś pokaże palcem,
    to powiedz, ze komuch, lewak i kłamca.