    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: bledna decyzja = SM / laweta
    Date: Mon, 4 Oct 2010 19:33:57 +0000 (UTC)
    <i8cfn7$c9n$1@news.onet.pl> <i8chah$hdj$1@news.onet.pl>
    <4ca9cb7e$1@news.home.net.pl> <i8cjj7$o02$1@news.onet.pl>
    <4ca9d6f6$0$27039$65785112@news.neostrada.pl> <i8cllp$ugi$1@news.onet.pl>
    <4ca9dbe9$0$27039$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8cp8i$tb$1@inews.gazeta.pl>
    <4ca9e91e$0$27039$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8cpu6$2de$2@inews.gazeta.pl>
    <4ca9ed7b$0$27039$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8cr6l$6st$1@inews.gazeta.pl> <4ca9f7f8$1@news.home.net.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <4caa214e$1@news.home.net.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <4caa2222$1@news.home.net.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <4caa261b$1@news.home.net.pl>

    On Mon, 4 Oct 2010 21:08:15 +0200, radxcell <s...@o...pl>
    wrote:

    > I głęboko wierzę, że nikt nie da, a takie przypadki jak Ty pytają jedynie ze
    > złośliwości, a nie z rzeczywistego braku gotowej odpowiedzi.

    Podatku nie tykam, skupię się tylko na ZUS-ie.

    Weźmy rodzinę 2+2, oboje zarabiają po 3k. Wychodzi 1500 na
    głowę. Likwidujemy ZUS, wpada im dodatkowo po około 1300 na
    głowę (pod warunkiem że to, co teraz płaci pracodawca, pójdzie
    do ich kieszeni) i mamy 8600 na, zakładając że żyją wszyscy
    dziadkowie i nie ma żadnych niezameżnych ciotek/wujków, osiem
    osób. Robi się nieco ponad 1k na głowę, a z tego trzeba oblecieć
    wydatki bieżące, spłacać ewentualne kredyty i jeszcze odłożyć na
    swoją przyszłość.

    Z powyższego nie wynika, że obecny system emerytalny jest dobry.
    Ale daleki jestem od twierdzenia, że Twoja recepta jest
    najlepsza zaraz po krojonym chlebie.

    > Moje dodatkowe koszty z wzięcia na utrzymanie bliskich będą niższe niż dodatkowe
    > +10% podatku dochodowego, jakie nam pewnie będą niedługo próbowali zafundować.

    No cóż, widzę że albo Twoi rodzicie gotowi są przyjąć
    kieszonkowe, albo Twoje zarobki znacznie (przez bardzo duże Z)
    przekraczają średnią krajową.

    r.