  • 11. Data: 2010-12-30 09:06:04
    Temat: Re: bin debug/nie swoj kod w exe
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl>

    > Widzisz, my też tego nie lubimy. To co, będziesz pisać po polsku?

    ja nie lubie ze nie piszesz podobnie jak ja - i co bedziesz tak pisac?

  • 12. Data: 2010-12-30 09:50:37
    Od: p...@p...onet.pl

    > On Wed, 29 Dec 2010 10:09:24 +0100, "fir"

    > Niestety, obstaje przy swojej opinii

    > A.L.

    luzik, nie gniewam sie

    fir

  • 13. Data: 2010-12-30 13:20:34
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 30.12.2010 10:06, fir pisze:

    > ja nie lubie ze nie piszesz podobnie jak ja - i co bedziesz tak pisac?

    Użyj killfile luke. On nie widzi ciebie, ty nie widzisz jego.
    Koegzystujecie w równoległych światach i wszyscy szczęśliwi.

    Michoo

  • 14. Data: 2010-12-30 13:42:08
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Thu, 30 Dec 2010 14:20:34 +0100, Michoo <m...@v...pl> wrote:

    >Użyj killfile luke. On nie widzi ciebie, ty nie widzisz jego.
    >Koegzystujecie w równoległych światach i wszyscy szczęśliwi.

    Fajnie. Michoo, fir i kinbote ida do KF

    A.L.

  • 15. Data: 2010-12-30 16:05:58
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 29-12-2010 14:54, A.L. wrote:
    > On Wed, 29 Dec 2010 10:09:24 +0100, "fir"

    > Niestety, obstaje przy swojej opinii

    Nie tylko Ty. Ten gosciu napisze czasem cos co chcialbym przeczytac, ale
    naprawde nie mam zdrowia do szukania tresci w tonie smieci. Sadzilem ze
    on tego nie widzi jak pisze a tu prosze, celowe dzialanie.

    Pozdr

    Marek

  • 16. Data: 2010-12-30 18:12:01
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Thu, 30 Dec 2010 17:05:58 +0100, Marek Borowski
    <m...@b...com> wrote:

    >Nie tylko Ty. Ten gosciu napisze czasem cos co chcialbym przeczytac, ale
    >naprawde nie mam zdrowia do szukania tresci w tonie smieci. Sadzilem ze
    >on tego nie widzi jak pisze a tu prosze, celowe dzialanie.

    Mysle ze on po prostu nei umie pisac, i z tego braku umiejetnosci robi
    cnote

    A.L.

  • 17. Data: 2011-01-03 07:47:43
    Od: " fir" <f...@g...pl>

    > Mysle ze on po prostu nei umie pisac, i z tego braku umiejetnosci robi
    > cnote
    >
    > A.L.

    sam 'nei' umiesz, po prostu wsród ludzi jest wiele zdań co do tego
    jak nalezy pisać czy tez jak oni osobiście chcą pisać (innymi słowy
    występuje róznica poglądów w tym temacie) - ja np dosyć lubię jak ktoś
    nie używa polskich znaków (jak w poscie powyzej), nawet wielkich liter
    - lubię też myślniki, najbardziej na przesiwko mam do przecinków;
    tekst ze 'sztucznymi' przecinkami wyglada mi o wiele gorzej niż
    bez tych sztucznych przecinków - ale za bardzo szczerze mowiac
    nie chce o tym rozmawiac bo jestem zajęty czyms zgoła innym i nie
    mam 'czasu';