  • 1. Data: 2010-12-27 09:44:47
    Temat: bin debug/nie swoj kod w exe
    Od: "slamazar" <p...@p...onet.pl>

    [to samo co na pl.comp.lang.c ale pamietam ze tu sa tez jacys ludzie
    interesujacy sie asmem ktorych tam nie ma]

    ostatnio spodobal mi sie 'binarny' debugger ollydbg
    - jest fajny; jak debuguje wlasne programy (borlandem 55)
    to moge nie usunac danych debuggera (z czym wogole dzieie sie czemu
    ludzie nie zostawiaja tego czesciej skoro to nawet o ile wiem nie
    jesl mapowane do pamieci przy uruchomieniach) i mam
    nawet nie tylko ponazywane wywolywane funkcje - api i swoje
    ale nawet funkcje w ktorych jest kursor debuggera mam
    ponazywane; tak ze jest to jeden temat

    drugi - jak przegladam hexedytorem (listerem z total commandera binarki
    swoich plikow) to jedno ze nie do konca moge sie polapac w tych adresach
    'rva' jakie tam są (a musze sie polapac bo chce sobie napisac wlasnego
    assemblera A2 - co nie wydaje sie trudne - robota wrecz wydaje mi sie
    niemal na jeden dzień jesli ktos ma juz jasnosc co i jak) to jeszcze
    widzę (o ile dbrze pamietam mw 30 kilo ) kawal nieznanego kodu jaki
    borland wstawia mi do sekcji .text (jest tam zaraz po poczatku napis "c++
    hook")
    co to jest i jak sie tego pozbyc??? (wyjaczenie runtime -RT- czy obslugi
    wyjatkow -x- z lini komand borlanda zdaje sie nic nie dzialac)

    thanx in advance
    slamazar

  • 2. Data: 2010-12-27 22:44:10
    Temat: Re: bin debug/nie swoj kod w exe
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > [to samo co na pl.comp.lang.c ale pamietam ze tu sa tez jacys ludzie
    > interesujacy sie asmem ktorych tam nie ma]

    Ile Ty masz lat, 15? Piszesz jak w amoku. Po trzy razy trzeba czytać, to
    co napisałeś żeby zrozumieć.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2010-12-28 09:05:32
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl>

    > Ile Ty masz lat, 15? Piszesz jak w amoku. Po trzy razy trzeba czytać, to
    > co napisałeś żeby zrozumieć.

    pisałem ze asm is makin me crazy;- chyba kazdy ma swoj sposob myslenia
    i tym samym (jesli pisze co mysli) pisania - widac ze za duzo nie chodzisz
    do biblioteki, sprobój np yoyce'a to zobaczysz;
    to ze posta trzeba czytac nawet 4 razy to nie jest problem,
    gorzej jesli ktos zadaje pytanie (nawet ciakawe) i nie napisal wszystkich
    danych potrzebnych po temu by zczaic o co mu chodzi i by mu odpowiedziec
    (vide jeden z ostatnich postow mm nt lista czy tablica);
    faktem jest ze ostatnio mysle i pisze niestarannie i coraz niestaranniej
    (i plyciej) -ale nawet jakbym pisal staranniej, to obawiam sie byloby to dla
    ciebie byc moze jeszcze bardziej trudne w czytaniu niz teraz

  • 4. Data: 2010-12-28 13:43:35
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Tue, 28 Dec 2010 10:05:32 +0100, "fir"

> [...]
    >(i plyciej) -ale nawet jakbym pisal staranniej, to obawiam sie byloby to dla
    >ciebie byc moze jeszcze bardziej trudne w czytaniu niz teraz

    Ale z pisaniem po polsku to masz jednak problem.

    A.L.

  • 5. Data: 2010-12-28 15:59:05
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <ifb4s2$17o$1@node1.news.atman.pl> Karol Y napisal(a):

    > Ile Ty masz lat, 15? Piszesz jak w amoku. Po trzy razy trzeba czytać, to
    > co napisałeś żeby zrozumieć.

    To stary troll, obecny już kilka lat, więc
    lepiej przyzwyczaj się albo dodaj do KF.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

  • 6. Data: 2010-12-29 09:09:24
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl>

    > Ale z pisaniem po polsku to masz jednak problem.

    nie chce mi sie powarzac setny raz tego samego - bo to wlasnie
    byloby bez sensu: (w skrocie chodzi o to ze 'bogactwo formy' jest
    dobre) - okropnie nie lubie jak niektorzy proboja znizac mnie do
    swojego zenującego poziomu - bładzac w gąszczu niedorozwiniętych
    mózgów można poczuć się kinda leary

  • 7. Data: 2010-12-29 13:54:19
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Wed, 29 Dec 2010 10:09:24 +0100, "fir"

> [...]
    >dobre) - okropnie nie lubie jak niektorzy proboja znizac mnie do
    >swojego zenującego poziomu - bładzac w gąszczu niedorozwiniętych

    Niestety, obstaje przy swojej opinii

    A.L.

  • 8. Data: 2010-12-29 13:55:21
    Od: A.L. <l...@a...com>

> [...]

    >dobre) - okropnie nie lubie jak niektorzy proboja znizac mnie do
    >swojego zenującego poziomu - bładzac w gąszczu niedorozwiniętych

    Tak na marginesie, czy to jest towj sposob na, cytuje: "Zachecanie
    wiekszej aktywnosci na grupie"? TAKIEJ aktywnosci?

    A.L.

  • 9. Data: 2010-12-29 13:56:31
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2010-12-29, fir <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > byloby bez sensu: (w skrocie chodzi o to ze 'bogactwo formy' jest
    > dobre) - okropnie nie lubie jak niektorzy proboja znizac mnie do

    Widzisz, my też tego nie lubimy. To co, będziesz pisać po polsku?

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 10. Data: 2010-12-30 09:03:42
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl>

    > On Wed, 29 Dec 2010 10:09:24 +0100, "fir"

    > Tak na marginesie, czy to jest towj sposob na, cytuje: "Zachecanie
    > wiekszej aktywnosci na grupie"? TAKIEJ aktywnosci?
    >
    > A.L.

    merytorycznej, a jesli tak to wszelkiej - to nie jest zla aktywnosc
    choc dosyc jasne jest ze nie rozumiesz o co mi chodzi (ale to nie jest
    juz moj problem - i nie lubie o tym mowic bo czuje sie jakbym
    tlumaczac tak proste rzeczy byl zmuszany znizac sie do poziomu
    jakiegos kolesia ktory tego nie rozumie;-) Jakby ci ktorzy mysla
    inaczej niz wszyscy myslali tak jak wszyscy to nie mogliby myslec
    inaczej niz wszyscy