  • 41. Data: 2022-03-25 23:28:50
    Temat: Re: bilans pamięci
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.03.2022 o 21:27, r...@k...pl pisze:

> [...]
    inventor.file.explorer&hl=pl

    > Nie pogrążaj się, żadna nie ma dostępu do folderów systemowych apek.

    Drogi debilu, gdzie napisałem ze ma dostęp do folderów systemowych?

    Sporo apek instaluje się i trzyma dane w folderach ukrytych, debilu :)

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 42. Data: 2022-03-25 23:45:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 25 Mar 2022 23:28:50 +0100, w <623e4250$0$493$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Drogi debilu, gdzie napisałem ze ma dostęp do folderów systemowych?

    + apki, które nie są w sklepie :P i robią to trochę inaczej.

    > Sporo apek instaluje się i trzyma dane w folderach ukrytych, debilu :)

    Ukryty to ty masz mózg, dzbanie.

  • 43. Data: 2022-03-26 00:09:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.03.2022 o 23:45, r...@k...pl pisze:

    > + apki, które nie są w sklepie :P i robią to trochę inaczej.
    Bo są takie apki :] Ale nie wiesz co to mózg więc nie wiesz :D

    > Ukryty to ty masz mózg, dzbanie.

    Ty nie wiesz co to mózg :] Sam siebie po ryju lejesz:D

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 44. Data: 2022-03-26 00:46:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 26 Mar 2022 00:09:23 +0100, w <623e4bb0$0$473$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Bo są takie apki :] Ale nie wiesz co to mózg więc nie wiesz :D

    > Ty nie wiesz co to mózg :] Sam siebie po ryju lejesz:D

    Szczekaj, szczekaj burek dalej :)

  • 45. Data: 2022-03-30 09:16:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 25-Mar-22 o 00:43, LordBluzg(R) pisze:

    > Przecież piszesz z hitlerowskich niemiec :>
    > Kurwa, do czego to doszło, żeby nazista i folksdojcz wyzywał innych od
    > nazistów :>

    Sam pisze o kloace, więc nie wyciągaj idioty na powierzchnię :)

    Mirek Ptak

  • 46. Data: 2022-04-11 15:53:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 22 Mar 2022 10:29:44 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > No to czysta głupota i jakoś mi się nie chce wierzyć. Przecież
    > andek to
    > pociotek linuksa a co jak co ale prawa dostępu w linuksie są na
    > najwyższym poziomie. Wystarczyłoby zakazać edycji plików i bez
    > roota ani
    > rusz. Po jakiego grzyba dodatkowo uniewidocznia się wrażliwe
    > zasoby? Nie
    > widzę tu wartości dodanej a wręcz przeciwnie, konfuzje podobne do
    > mojej
    > czyli co mi q... zżarło pamięć :)

    Takich idiotyzmów w Androidzie jest mnóstwo. Moim zdaniem powoływanie
    się na powinowactwo (Androida) z Linuxem (nie jako związku z
    kernelem ale synonimem pewnej wyjątkowości) jest coraz bardziej
    politycznie niewłaściwe i w zasadzie tylko obraża tego drugiego.

    --
    Marek

  • 47. Data: 2022-04-11 23:08:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 22 Mar 2022 10:29:44 +0100, w
    <14tf9ig6t0gsg$.1mprgwf8o5lxz.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski
    <j...@g...pl> napisał(-a):

    > No to czysta głupota i jakoś mi się nie chce wierzyć. Przecież andek to

    No i słusznie, bo tamten dzban jak zwykle napisał nieprawdę.

    Cache możesz sobie czyścić, nawet to zautomatyzować, z poziomu innych
    aplikacji, niekoniecznie systemowych.
    Czy masz dostęp z poziomu Androida do partycji cache, to nie wiem. Nigdy nie
    było mi to potrzebne, bo i po co? :)

  • 48. Data: 2022-04-11 23:34:07
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.04.2022 o 23:08, r...@k...pl pisze:

    > Czy masz dostęp z poziomu Androida do partycji cache, to nie wiem. Nigdy nie
    > było mi to potrzebne, bo i po co? :)

    Zgoda. Podobnie jak nigdy nie był ci potrzebny dostęp do mózgu :)

    W sumie prawda, bo nie masz mózgu :]

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 49. Data: 2022-04-12 00:03:06

    Mon, 11 Apr 2022 23:34:07 +0200, w <62549eed$0$469$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Zgoda. Podobnie jak nigdy nie był ci potrzebny dostęp do mózgu :)
    > W sumie prawda, bo nie masz mózgu :]

    I jeszcze szczekasz? OK, poszarp sobie nogawkę, mądrzejszy od tego nie
    będziesz, ale przynajmniej przestaniesz głupio pisać.