  • 21. Data: 2013-09-10 17:28:57
    Temat: Re: biedafon do aero2
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2013-09-10 11:20, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Zmień tablet, ten cię okłamuje. Podpowiem, że sieci udostępniane przez inne
    > telefony też są ad-hoc.

    W przypadku udostępnianych przez androida - nie. Innych nie używałem.

  • 22. Data: 2013-09-11 00:01:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 10 Sep 2013 14:11:15 +0200, P.B. napisał(a):

    > Być może. Tak czy inaczej sieci zbudowanej na Symbianie i Joiku
    > urządzenia z Androidem nie widzą. Właśnie testowałem: Nokia E63 z
    > Joiku. Nexus 7 z JB 4.3 nic nie wykrywa, podobnie Samsung young PRO z
    > GB 2.3.6.
    > Jako wybitny fachowiec z pewnością wiesz dlaczego tak się dzieje i
    > jak podłączyć urządzenia z Androidem do Joiku.

    Nie wiem, nie lubie uzywac niedorobionych systemow. Ale zarówno android jak
    i iOS ma tendencję do odrzucania połączeń wifi w których nie ma połączenia
    do internetu (zapewne uważając, że jak nie da się "zadzwonic do domu" i
    podkablować na usera, to w ogóle nie warto się łączyć).
    Coś mi świta, że Joiku zestawiało połączenie 3G po Wifi i to może być
    problem. Ale to gdybanie jest.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 23. Data: 2013-09-11 06:05:21
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Tue, 10 Sep 2013 23:01:30 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:
    > Coś mi świta, że Joiku zestawiało połączenie 3G po Wifi i to może
    być
    > problem. Ale to gdybanie jest.

    ROTFL

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 24. Data: 2013-09-11 08:59:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 11 Sep 2013 06:05:21 +0200, P.B. napisał(a):

    > ROTFL

    No tak, przekonałeś mnie teraz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.Zapytaj, czy mógłby tego nie

  • 25. Data: 2013-09-11 11:49:10
    Od: "Kacper" <k...@m...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    > Objaśnijcie proszę: Jaki sens kupować za stówę telefon do Aero (w którym
    > i tak nie można telefonować), skoro w tej cenie można mieć modem do
    > Aero?

    Taki, że potrzebuje również drugiego telefonu, używanego w sytuacji
    awaryjnej, dlaczego nie można zatelefonować? Oczywiście, że aero2 nie
    umożliwia rozmów, ale przełożę karty sim.

  • 26. Data: 2013-09-11 11:53:37
    Od: "Kacper" <k...@m...pl>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie - jakiś osioł wymyślił idiotyczny termin a reszta zaraz
    > bezmyślnie go używa.

    Jakoś się przyjęło i tylko osły go nie rozumieją.
    Telefon dostępny w byle markecie do max 200zł, bez simlocka i umowy,
    etymologia biedafonu może być natomiast dwojaka:
    telefon dla biedoty, lub z powodu biednych funkcji, te telefony
    najczęściej nie umożliwiają niczego poza dzwonieniem i smsowaniem, a nawet
    gdy mają aparat, to jakości kamerki z mango.

  • 27. Data: 2013-09-11 20:24:18
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Wed, 11 Sep 2013 07:59:33 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    > No tak, przekonałeś mnie teraz.

    To napiszę tylko informacyjnie, żebyś nie wprowadzał ludzi w błąd, bo
    robisz to z takim przekonaniem, że jeszcze ktoś gotów jest uwierzyć:
    - udostępnianie połączenia przez Joiku w Nokiach z epoki E51 i E63
    tworzy sieć wifi typu ad-hoc.
    - żadne urządzenie z Androidem od 2.3.6 do 4.3 nawet nie wykrywa
    takiej sieci i w żaden sposób nie może się do niej podłączyć.
    - można w starym Symbianie udostępnić modem 3G przez BT i użyć go w
    Androidzie z pomocą oprogramowania DUN na Androida. Ja używałem
    BlueVPN - działa, ale jest upierdliwe.
    - wifi tethering w Androidzie tworzy sieć typu infrastruktura i każdy
    Android może swobodnie z niej korzystać.

    Jak nie wierzysz to sprawdź albo doczytaj, bo masz duże luki w
    wiedzy.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 28. Data: 2013-09-11 23:17:55
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 10 Sep 2013 23:01:30 +0100, Waldek Godel wrote:
> [...]
    > do internetu (zapewne uważając, że jak nie da się "zadzwonic do domu" i
    > podkablować na usera, to w ogóle nie warto się łączyć).

    A cos wiecej poza wlasna nieomylnascia na poparcie powyzszgo masz?
    Bo ja sobie ogladalem filmy z NASa przy padnietym laczu na swiat, ale
    moje moje urzadzenia wtedu Godela nie czytaly...

    > Coś mi świta, że Joiku zestawiało połączenie 3G po Wifi i to może być
    > problem. Ale to gdybanie jest.

    Jak się ,,zestawia polaczenie 3G po wifi''?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 29. Data: 2013-09-12 00:35:07
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    P.B. (p...@w...pl) in news:almarsoft.4385625797660997779@news.atman.pl

> [...]
    > urządzenia z Androidem nie widzą. Właśnie testowałem: Nokia E63 z
    > Joiku. Nexus 7 z JB 4.3 nic nie wykrywa, podobnie Samsung young PRO z

    Nokia E7 + Joiku <- to Android widział.

    MSz

  • 30. Data: 2013-09-14 22:03:51
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-09-11 11:53, Kacper pisze:

> [...]
    > najczęściej nie umożliwiają niczego poza dzwonieniem i smsowaniem, a
    > nawet gdy mają aparat, to jakości kamerki z mango.

    Jasne że nie rozumieją, ale jednak posługują się tym idiotycznym
    terminem - "budżetowy". Dla normalnie rozumującego człowieka budżet to
    może znaczyć wszystko. Nie mówię o "biedafonie, a o pojęciu "telefon
    budżetowy".