  • 11. Data: 2013-09-10 11:24:00
    Temat: Re: biedafon do aero2
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 10 Sep 2013 11:06:33 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:

    >Objaśnijcie proszę: Jaki sens kupować za stówę telefon do Aero (w którym
    >i tak nie można telefonować), skoro w tej cenie można mieć modem do Aero?

    No dokładnie choćby popularny e3131 w T kosztuje 99pln nowy bez
    zobowiązań z nową taryfą prepaid.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-09-10 11:28:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 10 Sep 2013 11:24:00 +0200, dizel napisał(a):

    > No dokładnie choćby popularny e3131 w T kosztuje 99pln nowy bez
    > zobowiązań z nową taryfą prepaid.

    A jak go podepniesz np. do tabletu? Albo dwóch?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2013-09-10 11:45:00
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 10 Sep 2013 10:28:59 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >A jak go podepniesz np. do tabletu? Albo dwóch?

    Jeśli ma usb i obsługuje modem to go podepnę, ale tylko do jednego:)

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2013-09-10 11:52:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 10 Sep 2013 11:45:00 +0200, dizel napisał(a):

    > Jeśli ma usb i obsługuje modem to go podepnę, ale tylko do jednego:)

    Wiekszosc nie ma. Jak ma - to sie okaze, ze nie obsluguje. Za rok bedzie
    problem, bo ten, co chcesz kupic akurat nie ma.
    A jak juz zadziala, to sie okaze, ze zzera baterie z szybkoscia swiatla.
    Nie wspominajac o tym, ze gniazdo usb jest w takim miejscu, ze nie sposob
    tego trzymac wygodnie, a zasloniecie rekami modemu powoduje zanik i tak
    slabego sygnalu.

  • 15. Data: 2013-09-10 11:56:52
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-09-09 13:43, dizel pisze:

    > Kwestia rozchodzi się właśnie o słowo budżetowy telefon.
    >
    > Pozdrawiam

    No właśnie - jakiś osioł wymyślił idiotyczny termin a reszta zaraz
    bezmyślnie go używa.

  • 16. Data: 2013-09-10 11:57:29
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-10 11:45, dizel pisze:

    > Jeśli ma usb i obsługuje modem to go podepnę, ale tylko do jednego:)

    A czy wspomniana N5800XM ma tethering?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 17. Data: 2013-09-10 11:57:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w
    >A jak go podepniesz np. do tabletu? Albo dwóch?

    Ale Nokia sama w sobie hotspota nie ma .

    Joiku co prawda niedrogi, bo alternatywy chyba nie ma ?

    J.

  • 18. Data: 2013-09-10 13:05:58
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Tue, 10 Sep 2013 11:57:30 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale Nokia sama w sobie hotspota nie ma .

    > Joiku co prawda niedrogi, bo alternatywy chyba nie ma ?

    Joiku jest do niczego: sieć wifi którą Joiku buduje jest typu ad-hoc
    i Androidy jej nie widzą. Może teraz coś się zmieniło, ale na starych
    Nokiach z Symbianem jak E51 z Joiku można było korzystać tylko na
    kompie. Tablet nawet nie wykrywał wifi.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 19. Data: 2013-09-10 13:20:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 10 Sep 2013 13:05:58 +0200, P.B. napisał(a):

> [...]
    > i Androidy jej nie widzą. Może teraz coś się zmieniło, ale na starych
    > Nokiach z Symbianem jak E51 z Joiku można było korzystać tylko na

    Zmień tablet, ten cię okłamuje. Podpowiem, że sieci udostępniane przez inne
    telefony też są ad-hoc. Dewocjonalia kościoła kupertyńskiego nawet inne
    ikonki pokazują. Co nie przeszkadza im działać.

  • 20. Data: 2013-09-10 14:11:15
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Tue, 10 Sep 2013 12:20:05 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:
> [...]
    inne
    > ikonki pokazują. Co nie przeszkadza im działać.

    Być może. Tak czy inaczej sieci zbudowanej na Symbianie i Joiku
    urządzenia z Androidem nie widzą. Właśnie testowałem: Nokia E63 z
    Joiku. Nexus 7 z JB 4.3 nic nie wykrywa, podobnie Samsung young PRO z
    GB 2.3.6.
    Jako wybitny fachowiec z pewnością wiesz dlaczego tak się dzieje i
    jak podłączyć urządzenia z Androidem do Joiku.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek